Skocz do zawartości

blad p0404 otwarty uklad recyrkulacji spalin


Gość kazik29

Rekomendowane odpowiedzi

Zwracam sie o pomoc forumowiczow i o przykniecie oka na moja pisownie, gdzyz jestem tu nowy i pisze z wysp. Mam problem z moje Vectra i nie wiem co dalej. Wymienilem EGR na nowy, ale blad pozostal i wciaz szarpie podczas jazdy i roszunia, chociaz rzadziej. Zrobilem zrzut z OP-COM, wiec moze to pomoze.

 

 

Identyfikator: 0x0710

VIN W0L0ZCF6841145036

Numer sprzêtu:81011448

Typ silnika: Z19DT

Numer czêœci:55189629

Numer wersji oprogramowania: MJLMS110_S

Hardware manufacturer number: 0281011448

Software Number: 1037379349P319_O74

Programming Date: 20070329

Hardware key number: S001001053

Opis systemu: BOSCH0100

Wpisz numer aprobaty: B04018

Variant programming: 0x00004588

Kod alfa: LL

Hardware manufacturer system name: EDC16

ECU variant coding: 0x000079C0

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Napiêcie akumulatora 13.8 V

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego Aktywny

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.96 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.47 V

Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 0%

Po¿¹dane ja³owe 850 obr/min

Prêdkoœæ silnika 853 obr/min

Prêdkoœæ obrotowa wa³ka rozrz¹du 400 obr/min

Zmodyfikowana prêdkoœæ obrotowa biegu ja³owego NO

Obliczany przep³yw powietrza 54 kg/h

Przep³ywomierz powietrza 54 kg/h

Temperatura powietrza zasilanego 21 °C

Temperatura powietrza zasilanego 3.30 V

Temperatura paliwa 12 °C

Temperatura paliwa 3.67 V

Ciœnienie atmosferyczne 100 kPa

Ciœnienie atmosferyczne 3.96 V

¿¹danie ciœnienia ³adowania 104 kPa

Ciœniemnie ³adowania 100 kPa

Ciœniemnie ³adowania 1.62 V

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciœnienia ³adowania 75%

Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin) 100%

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego) 0%

Sygna³ serwo PWM po³o¿enia przepustnicy 0%

Wymagane ciœnienie szyny paliw. Common Rail 30.09 MPa

Common Rail ciœnienie paliwa 29.88 MPa

Common Rail ciœnienie paliwa 1.15 V

Sygna³ PWM elektrozaworu sterowania ciœnienia w szynie paliwowej 30%

Pr¹d elektrozaworu sterowania ciœnienia w szynie paliwowej 0.81 a

Elektrozawór odmierzania paliwa PWM 37%

Pr¹d elektrozaworu odmierzania paliwa 1.39 a

PrzekaŸnik czasu wstêpnego ogrzewania Nieaktywne 12V

PrzekaŸnik diagnozy czasu nagrzewania wstêpnego Nieaktywny

Lampka kontrolna czasu ¿arzenia Wy³ 12V

Prêdkoœæ pojazdu 0 km/h

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczyszczeniu boost sensora auto odzylo, lecz wciaz mam ten blad. Ostatnio zaczelo zalatywac spalinami w kabinie i szukajac przyczyny znalazlem spaliny wydostajace sie dziura w rurze chlodnicy EGR. Czy to moze byc przyczyna bledu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nie ma czegoś takiego jak chłodnica EGR. Może chodzi Ci o łącznik elastyczny bo on często jest nieszczelny ale nie powoduje błędu. Czy błąd świeci się tylko do odpalenia czy po odpaleniu samochodu również ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedz. Tutaj jest link aukcji na ebay : http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-VECTRA-1-9-CDTI-EGR-COOLER-ZAFIRA-ASTRA-Z19DTH-150BHP-/321035198682?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4abf3060da, i chodzi o ta krotka rure, ktora polaczona jest bodajze z kolektorem wylotowym. Przed opdaleniem silnika moge wykasowac bledy, ale po zapalenie pojawia sie p0404, ale nie wyskakuje p0405.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do bledow to pojawiaja sie przed odpaleniem p0404 I p0405A po skasowaniu ich wyskakuje pierwszy i nie moge go wykasowac nawet przed odpaleniem silnika. Zastawia know czy most EGR mode byc niesprawny?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zgasla mi podczas rozpedzania ma dwojce, przedtem szarpnela. Zastanawia know czy te przez przepustnice I jakie sa objawy jej uszkodzenia. Dodatkowo dokopalem sie w op com nasycenia DPF - 104% I co teraz no nie note jej dogrzac powyzej 75C zapewne termostat, mam nowy, wiec wymienie. Do tego wszystkiego wciaz poszarpuje, chociaz mniej niz przed wymiana EGR. Jam sprawdzic przepustnice? W czym pomaga wstawienie zaslepki EGR z 3 otworami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz nasycenie DPF 104% i nie może się wypalić to może to powodować przyduszenia silnika. Jak termostat uszkodzony i nie łapie Ci temperatury to koniecznie go wymień bo załatwisz sobie tym DPF. Spróbuj się z tym uporać i zobaczysz czy to coś da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności