Gość kazik29 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Blad, ktory dzis wyskoczyl to: P0400 - Obwód recyrkulacji spalin - niskie napiecie, (02) - Nie wystepuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/page/3/#findComment-468265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Wydaje mi się, że wskazuje to na przycinający się EGR, jeśli jest nowy to może chodzi o część elektryczną która może być po prostu uszkodzona.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/page/3/#findComment-468275 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Można to srawdzic? W op com klikam zrób test solenoidu EGR i nic się nie dzieje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/page/3/#findComment-468281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 (edytowane) Akurat op-coma niestety nie posiadam, ale wydaje mi się że gdzieś wyczytałem że podczas testu powinno się jednak coś dziać ( chyba lekka przydławka silnika ale ręki sobie za to nie dam uciąć ). W czym pomaga wstawienie zaslepki EGR z 3 otworami? Mniej się brudzi kolektor, czasem pomaga przy poszarpywaniu. Edytowane 20 Grudnia 2012 przez radmax   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/page/3/#findComment-468288 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Podczas testu nic sie nie dzieje, wiec chyba sluszna diagnoza. Zaloze stary, zareklamuje nowy i poczekam na kolejny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/page/3/#findComment-468291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zapomnialem dodac, ze podczas postoju czuc spaliny w kabinie i zastanawia mnie czy to ma zwiazek z tym bledem i gdzie szukac nieszelnosci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/page/3/#findComment-468356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Najczęściej winowajcą jest łącznik elastyczny na wydechu, lubi skorodować i się przepalić i wtedy przepuszcza spaliny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/page/3/#findComment-468363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam po swietach. Zalozylem dzisiaj ta slynna zaslepke z 3 dziurami i troche wciaz szarpie. Ku mojemu zdziwieniu zobaczylem troche oleju(minimalnie) w EGR i w tej rurce idacej do przepustnicy, przedtem oleju tam nie bylo. Unowilem sie ze sprzedawca na zwrot pieniedzy za zawor, gdzyz okazalo sie ze to zamiennik(ech...). Bede musial zalozyc teraz stary zawor i poczekac na nowy. Tym razem kupie PIERBURG. Dzisiaj zrobilem zdjecie, bo zastanawialo mnie czemu dwa przewody sa obciete idace na silnikiem. Szukajac na ebay.co.uk trafilem, ze to zawor vacuum, tylko do czego on sluzy i czemu ktos obcial te przewody i gdzie powinny isc? http://compare.ebay.co.uk/like/140890101741?var=lv<yp=AllFixedPriceItemTypes&var=sbar&adtype=pla&crdt=0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/page/3/#findComment-469138 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Witam po nowym roku. Wszystkim forumowiczom życzę, aby nowy rok przyniósł same sukcesy i radość z użytkowania ich aut. Chciałbym wrócić do tematu, gdyż wyczyscilem przepustnice i jej kanały oraz założyłem stary EGR, ponieważ nowy reklamuje. Auto juz nie szarpie, może zasluga blaszki z 3 dziurami. Podczas testu egr solenoid nic się nie dzieje, a mnie to czujnik tego zaworu i jakas reakcja powinna nastąpić po klikniemiu aktywuj test w menu op com. Dodatkowo wartość stosunek impulsów EGR 0%, przeciez powinn sie zmieniac I cisnienie turbo rzeczywiste jest wyzsze zadane. Pomozcie!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/page/3/#findComment-469900 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Dziekuje wam bardzo za pomoc. Okazalo sie sie kilka kabli bylo przetartych, w wiazce idacej do komputera ponizej filtra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/page/3/#findComment-472363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.