Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Może sprawdż przełącznik świateł,jak w nim nie ma styku różne głupie rzeczy się dzieją.Ja też miałem podobne objawy,i była luźna kostka na przełączniku.

 

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

JA mam nieco inaczej, tzn. ładowanie jałowo 14,3V przy włączonych światłach około 13,6V. Ale to jeszcze nic strasznego moim zdaniem, bardziej denerwuje kontrolka od ładowania, która z różną intensywnością, ale praktycznie zawsze się żarzy... Jakieś sugestie??

 

 

jesli zazy sie bez wzgledu na obroty i obciazenie to moim zdaniem diody prostownicze w altku. odpal auto i sciagnij kleme z akumulatora. jesli auto chodzi normalnie nawet jesli np. wlaczsz swiatła to jest ok.

 

jest jeszcze opcja ze kabel ktory przewodzi prad z altka do aku jest poluzowany lub źle łaczy - sprawdz

 

No i po problemie.... przy okazji turlania się pod autem w kanale, spojrzałem sobie w okolice alternatora i okazało się, że przewód prądowy alternatora woła POMOCY.... mocno skorodowany i "podkruszony" przy końcówce oczkowej. W związku z czym mierząc napięcie na alternatorze 14,3V na akumulatorze przy wyłączonym obciązeniu typu światła, wentylator jakieś 13,5-13,7V.... w momencie włączenia świateł i wentylatora na alternatorze 14,3V, na akumulatorze ~12,7V. Spadek napięcia na przewodzie......

DOłożony równolegle drugi przewód prądowy 10mm2 i problem zniknął.....

 

13,5-13,7V.... w momencie włączenia świateł i wentylatora na alternatorze 14,3V, na akumulatorze ~12,7V

 

 

i wlasnie ta roznica napiec na alt i aku to byłą to swiecaca kontrolka :mrgreen:

 

  • 9 lat później...
Gość Tom3czek88

Mam podobnie... po odpaleniu silnika podswietlenie mruga, akumulator na wylaczonym silniku ma 12.27V , a na odpalonym od 14.22 do 14.29 V, wkurzajace jest to mruganie a do tego wyskakuje mi ikonka EPS podczas jazdy wylacza mi wspomaganie kierownicy i slychac po lewej stronie kierownicy specyficzne pstrykanie prosze o pomoc zwlaszcza ze czeka mnie wyjazd:/

 

Posprawdzaj na początek styki we wspomaganiu.

Posprawdzaj bezpieczniki (styki) U mnie były prawie brązowe

 

Gość Tom3czek88

No ok napewno posprawdzam, dzieki za wskazowki a co do mrugajacego podswietlenia? Jakies pomysly?

Edytowane przez Tom3czek88

 

Podświetlenie wskaźników jest na 2 bezpieczniku.

Ale to może być jeszcze u ciebie mruganie spowodowane świecami zarowymi.

Dobrze by podpiąć do komputera diagnostycznego i sprawdzić co się dzieje.

 

Gość Tom3czek88

Swiecami zarowymi ? To mnie zadziwiles... no ok bede musial podzialac... dzieki sliczne za pomoc kolego ;)

 

Piszesz że na początku po odpaleniu miga.A wtedy działają świece żarowe.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności