Gość Qashkai Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Serdecznie witam wszystkich forumowiczów. Mam ogromny problem posiadam astre 92 r 1.7 d z silnikiem oplowskim ( nie isuzu) poszukuje schematu elektryki do tego opla prosiłem już nawet Politechnikę okoliczni mechanicy i elektrycy nie potrafią znależć w dostępnych programach tego schematu. Bardzo proszę o pomoc kolegów fanów tej marki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58120-astra-92-17-d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Interesuje Cie cały schemat czy tylko jakiś konkretny obwód ? Napisz coś więcej o problemie, to forumowicze podpowiedzą co i jak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58120-astra-92-17-d/#findComment-468532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qashkai Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 A więc tak tylko przy minusowych temperaturach ciężko pali doszedłem do punktu w którym wiem, że przyspieszacz albo jak inni nazywaja przestawiacz konta wtrysku nie działa w okolicy alternatora wychodzi przewód( koloru zielonego) podejrzewam że powinien być gdzies podłączony aby w trakcie rozruchu przestawiał się kąt wtrysku tylko nie wiem gdzie. W moim oplu mam swiece żarowe 11 v Boscha na schematach które posiadam wychodzi mi że powinny być 6V także już nie wiem sam jakie świece. Prąd na świecach w początkowej fazie grzania 7 amper spada po 3s do 5 amper. Moja astra już jak odpali to strasznie falują jej obroty i generalnie podgrzewanie swiec dwukrotne pedał gazu w podłodze, dodatki do ropy nic nie działa. Na zimnym silniku ciężko ją odpalić ale zastrzegam że problem pojawia się tylko zimą przy ujemnych temperaturach na zimnym silniku. Latem pali od pierwszego kopa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58120-astra-92-17-d/#findComment-468556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 swiece masz normalne na 11 volt zadne tam jakies na 6 V czy inne. Na takie napiecie sa nawet w astrze J. Kabel pewnie idzie do jakiegos malego modulu sterowanego wlasnie na podstawie odczytów temp otoczenia itp. W kadziu bylo regulowane to wyprzedzenie kąta z poziomu kabiny taka wajchą a tu juz zrobili automat. Zapewne jest to razem spiete z czasowym sterownikiem swiec zarowych bo tak to zazwyczaj robiono w podobnych jednostkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58120-astra-92-17-d/#findComment-468959 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qashkai Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Dziękuje pięknie za pomoc. Spróbuje podłączyć do sterownika świec żarowych ewentualnie pod przeciwmgielne. Jestem jeszcze umówiony na regulacje zaworów może to coś pomoze. Dam znać jak znajdę rozwiązanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58120-astra-92-17-d/#findComment-470402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 regulacji zaworow nie dokonasz bo tam jest regulator hydrauliczny- popychacze. Jedynie co to mozna sprawdzic ustawienie rozrzadu oraz synchronizacje pompy wtryskowej-wyprzedzenie kata wtrysku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58120-astra-92-17-d/#findComment-472869 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.