Gość Paweł1188 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam. Mam ponownie problem z moją asterką od paru dni kazdego ranka mam poważny problem aby ją odpalić. Kręcę ją po kilka razy i dopiero po dość długim kręceniu i dodaniu gazu dopiero jakoś zaskoczy co przypomina odpalenie ciągnika w bardzo mroźny dzień najpierw padło podejrzenie na paliwo bo mam zdobyczną letnią ropę ale jest u mnie obecnie około +10 i nawet po zalaniu auta 10 litrami na orlenie problem nie zniknął sam już nie wiem co może być nie tak. Może coś poradzicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58235-odpalenie-auta/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Muminek1177 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Swiece płomieniowe, (gdy mówię żarowe brejdak mnie poprawia) u Niego w oplu vectra padły w tamtym roku, wymienił i w tym roku to samo, nie może odpalic, kręci i kręci i ładuje akumulator, po mękach odpala, na razie naprawa polega na wymianie, paliwo też może być przyczyną, ja obstawiam świece ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58235-odpalenie-auta/#findComment-469074 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 swieca zarowa to co innego jak swieca plomieniowa. Plomieniowe a raczje zazwyczja jdna swieca plomieniowa jest stosowana w maszynach rolniczych ale takze nielicznych autach dostawczych. Swiece zarowe sa w tej samej ilosci co ilosc cylindrów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58235-odpalenie-auta/#findComment-469094 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł1188 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Swiece niby grzeją bo spr a są jeszcze w miarę długie. Jak jest ciepły silnik to pali "od kopa". A jeszcze niedawno przed wymianą aku musiałem go nawet na ciepłym silniku grzać bo nie chciał palić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58235-odpalenie-auta/#findComment-469100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 zapowietrza sie. nic ne jest wieczne to i pewnie wezyki jak i zaworek zwrotny w pompie. trzeba szukac, sprawdzac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58235-odpalenie-auta/#findComment-469107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł1188 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Moim zdaniem gdyby się zapowietrzał to było by to czuć przez cały czas i przy jeździe szarpałoby nim a tak jak się rozgrzeje to mocy wogóle mu nie brakuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58235-odpalenie-auta/#findComment-469119 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 nie mowie o zapowietrzaniu sie takim na maxa. mowie o mikroskopijnej nieszczelnosci. Trzeb aby sprawdzic jak bedzie odpalal jak podlaczy powrót i podejscie paliwa do pompy np z kanisterka np po plynie do spryskiwaczy np takim 4 litrowym. Chyba ze sobie zapoda butelke 1.5 litrową. Po nocy niech sprobuje odpalic. Oczewiscie po takiej zamianie ukladu zasilania paliwowego niech odpali auto i niech pochodzi chwile z malm przegazowaniami by odpowietrzyc na 100%.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58235-odpalenie-auta/#findComment-469143 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.