Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Może faktycznie masz rację.... zobaczę jeszcze co Rafał mi napisze,ale poszedł bym to jeszcze raz skręcić blokując jakoś te blachy.....

możesz jeszcze podgiąć tą sprężynkę, aby się dobrze zatrzaskiwała

https://images84.fotosik.pl/888/43b5ecf8769808b2med.jpg

 

no i przed każdą próbą dokręcania silnik puść na pusto dla ustawienia osi

Edytowane przez robert514

 

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

A jesteś w stanie zrobić fotkę w którą stronę ma być wychylone tę ramię w stanie "spoczynku"?

no jak na moim zdjęciu, patrz na te wcięcia na blachach

https://www.fotosik.pl/zdjecie/e871ba28bf166e7d

Edytowane przez robert514

 

Kurtyna..... ale na tej focie nic nie widać.... albo nie wiem gdzie patrzeć.n :wacko:

https://drive.google.com/open?id=1MSyyK9u4RdzTM8ylZXUJJI1nnY5mMGNL

 

nie osłabiaj mnie :P

Edytowane przez robert514

 

Te wcięcia mam dobrze ustawione....

no na zdjęciu żółte twoje, czerwone moje, czyli raczej nie

 

Michał - Jay - zrobił poradnik z fotami. - http://forum.opel24.com/topic/81650-poprawne-ustawienie-mechanizmu-wycieraczek-przednich/?do=findComment&comment=678605

Ty masz tylko zrobić by blokada pod spodem mimośrodu zaczepiała o wypust w wsporniku silnika ( na fotce poniżej czerwone kółko).

post-22355-0-77270800-1509906215_thumb.jpg

 

Rafał... zrobiłem tak jak mówiłeś.

 

2-0 na sucho

2-0 z mimośrodem ustawionym prawidłowo

założyłem nożyce i dupa-ramiona poszły do góry zamiast dobić do dołu.

 

jeszcze nagrałem taki filmik... taka obserwacja:

https://www.youtube.com/watch?v=-0jALOAeGwc&feature=em-upload_owner

 

i zdjęcie nożyc byście potwierdzili,czy są ok ustawione.


Złożyłem to do kupy.... idę spać.Mam dość na dziś.

Dziękuję za dzisiejszą pomoc.

post-46700-0-66821400-1509910868_thumb.jpg

 

Michał nożyce masz dobrze.

Ten bolec będzie tak wracał (za to jest odpowiedzialna opaska sprężynowa na mimośrodzie) bo ma trafić przy pracy wycieraczek do górnej blachy mimośrodu i zablokować go. Wysunięty ma być tylko gdy silnik wycieraczek jest w pozycji zerowej. Zakręć teraz śrubę od silniczka i przejedź całym napędem czy wróci do pozycji startowej (czyli tak jak masz teraz na tym filmiku).

Teraz zostało ci sprawdzić czy dolne ramiączko blokady zaczepia o wypust w wsporniku silnika - jak tak to wszystko jest ok i powinno prawidłowo pracować.

Na fotce załączonej (przeze mnie dla przykładu z sieci) jest oddalony bo jest po prostu tam sucho i trochę pyłu a mimo to pracował poprawnie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności