Skocz do zawartości

Opel Corsa d 09r 1.3 cdti


Gość mruwkaz11

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mruwkaz11

Witam, posiadam opla corsę D z 08r z silnikiem 1,3 cdti , zawiozłem do warsztatu po stłuczce, no i po 3 tygodniach oczekiwania - samochód nie chce zapalić, a dokładniej po włączeniu zapłonu nie gaśnie kontrolka z kluczykiem, a po probie odpalanie,tyka tylko przekaźnik w bagażniku, przygasa kontrolka akumulatora,a auto nawet nie kręci. Po odczytaniu błędów wyświetla się błąd p0685-01 Wysokie napięcie w obwodzie głównego czujnika,dodam ze w blokach pomiarowych pokazuje napięcie akumulatora 1,5V ,a natomiast w blokach pomiarowych ABS'u jest normalnie 12,8V, akumulator na pewno naładowany,oraz sprawdzane na 3 różnych akumulatorach.a przekaźniki pod akumulatorem też tykają po włączeniu zapłonu. Proszę o jakieś sugestie. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p0685-01 Wysokie napięcie w obwodzie głównego czujnika

bądź niskie napięcie - i zapewne to jest powód że auto nie odpala bo nie ma zasilania, musisz sprawdzić kable, może masz czujnik wstrząsowy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej nie, dlatego ze ewidentnie op-com podaje ze za wysokie napiecie, a po wyjeciu przekaznika dopiero wtedy pojawia sie zbyt niskie napiecie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy owy samochód nie posiada wyłacznika uderzeniowego? Bo zapomniałem dodac ze samochód był po stłuczce, ale przed tym 3 tygodniowym postoju normalnie palil

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy owy samochód nie posiada wyłacznika uderzeniowego?

właśnie o tym pisałem

może masz czujnik wstrząsowy

też się z chęcią dowiem

 

 

Bo zapomniałem dodac ze samochód był po stłuczce,

nie zapomniałeś...

 

No raczej nie, dlatego ze ewidentnie op-com podaje ze za wysokie napiecie, a po wyjeciu przekaźnika dopiero wtedy pojawia sie zbyt niskie napiecie.

możesz to raz jeszcze wyjaśnić

te 1.5V to wysokie czy niskie napięcie?

sprawdzałeś/podmieniałeś ten przekaźnik?

jakie tam powinno być napięcie

Edytowane przez kicaj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no wiec w op comie pisze ze jest ,,za wysokie napiecie przekaznika głownego" a to 1,5V wyswietla w blokach pomiarowych jako napiecie akumlatora-czyli sterownik silnika czyta takie napiecie, a natomiast w systemie abs wyswietla ze napiecie akumulatora jest 12,8v czyli ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

corsa nie posiada wyłącznika uderzeniowego...

 

Wartości podawane przez op coma w głównym bloku, napięcie akumulatora 1,5v i brak reakcji auta wskazują że gdzieś prawdopodbnie jest zwarcie lub został uszkodzony przez macherów sterownik silnika...

 

Najprościej podmienić sterownik i zobaczyć co się będzie działo...

 

do tego do sprawdzenia masy na aucie czy czegoś nie pochrzanili przy naprawie autka...

Edytowane przez marmi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności