Gość voolt Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Witam serdecznie, ostatnio po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym po np 10-15 sekundach zapala się check engine, spadek mocy limit obrotów do 2,5 tys/min "ASTRA G 2.0 DTI 101KM".Chce się uczyć by jak najwięcej prostej obsługi robić własnoręcznie. Oto zamieszczam zdjęcie: tyle wiem:) Proszę napiszcie co dalej żeby niczego nie zepsuć, chce to naprawić mieć spokój i posiadać umiejętność na przyszłość. Jeżeli wszystko mi się uda i pójdzie sprawnie to chętnie zamieszczę na forum poradnik jak zdemontować EGR wyczyścić i złożyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58612-egr-brak-mocy-check-engine/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 to niebieskie to nie zaden zawor cisnienia przepustnicy tylko silownik od sterowania klapa zawirowania powietrza. W tym fioletowym jest plyn chlodzoacy do chlodzenia ukladu EGR wiec tam plyn musi byc. Rozebrac musisz tak by wyciagnac to czesrwone czyli zawor egr. Po odkreceniu tych srubek lubi czasami i tak byc zapieczony ze nie bedzie chcial wyjsc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58612-egr-brak-mocy-check-engine/#findComment-471322 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 http://forum.opel24.com/topic/13191-EGR-Elektroniczny-Moj-sposob-na-niego/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58612-egr-brak-mocy-check-engine/#findComment-471916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemek10 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam serdecznie, ostatnio po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym po np 10-15 sekundach zapala się check engine, spadek mocy limit obrotów do 2,5 tys/min "ASTRA G 2.0 DTI 101KM".Chce się uczyć by jak najwięcej prostej obsługi robić własnoręcznie. Oto zamieszczam zdjęcie: tyle wiem:) Proszę napiszcie co dalej żeby niczego nie zepsuć, chce to naprawić mieć spokój i posiadać umiejętność na przyszłość. Jeżeli wszystko mi się uda i pójdzie sprawnie to chętnie zamieszczę na forum poradnik jak zdemontować EGR wyczyścić i złożyć witam. Do przeczyszczenia cięgna w egr wd40 się nie nadaje ja stosowałem wurtha (nie koniecznie wysokotemperaturowego). dodatkowo sprawdz jeszcze styki gniazda gdzie wchodzą przewody oraz w moim przypadku nie było styku przed kostką czyli musiałem ściągnąć tą kanciastą obudowe z egr i tam sa dwa styki. po przeczyszczeniu wszystkiego jest ok.( nie demontowałem egr).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58612-egr-brak-mocy-check-engine/#findComment-475312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.