Gość mariusz450 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 witam wszystkich forumowiczow moj problem z vivaro jest taki jak silnik jest zimny na jakis czas spadaja mu obroty ponirzej 500 wiec silnik szarpie (drga) a jadac po wcisnieciu sprzegla zmieniajac bieg obroty utrzymoja sie przez dluzszy czas tak jakby tyrbina sie nie wylanczala . czytalem kiedys na forum ze czujnik cisnienia doladowania lubi sie psuc brzeczy a umnie tak bylo brzeczal a teraz juz nie prosze o pomoc sorki za byki pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Sprawdz egr Mam podobnie po odpaleniu,kiedy silnik przekroczy 2000 obr/min jest juz ok Jesli dymi sprawdz intercooler czy nie jest zalany olejem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz450 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 egr po czyszczeniu nie przynioslo rezultatu w intc oleju brak ja stawiam na zapowietrzanie sie ukladu ppaliwowego w rzewodzie widoczn czasami pecherzyki pow   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 To na pompce w baku czy z grucha przy filtrze?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz450 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 z grucha przy pompce   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz450 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 wiec jesli chodzi o te obroty co po wcisniecu sprzegla niespadaly to doszedlem co jest grane ,chodzi oto ze jest pod kierownica na pedale sprzegla taki jakby przelacznik ktory poprostu czasami niezaskakiwal a ten przelacznik sluzy prawdopodobnie do wskazania kiedy sprzeglo jest wcisniete a kiedy nie, bo jak wiadomo na wcisnietym sprzegle viwaro wykreci tylko 3000 i silnik inaczej sie zachowoje, a o obroty ponirzej 500 i drganie niewiem jeszcze nic moze ktos podpowie skupie sie na tych bombelkach pow   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.