Gość OPEL_Vivaro Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Witam,Od kilku dni pala mi sie 3 lampki na pulpicie (Opel Vivaro, 2008r., 2.0cdti, 114KM) :- potrzeba jechania do serwisu- elektronika w silniku / woda w filtrze paliwa- silnik (pusta w srodku)Filtr paliwa wymienilem dwa dni temu, przejechalem ponad 800km i zadnego odchylenia w spalaniu czy mocy auta wogole nie zauwazylem.Jedyne co to: dwa przewody, ktore dochodza do pojemnika filtru paliwa. Przypuszczam, ze to jest grzalka do paliwa poniewaz jak wlaczezaplon to pojawia sie tam caly czas 12V zas - jesli to jest grzalka - rezystancja mierzona na zaciskach tego pojemnika pokazuje, ze jest przerwa ( grzalka spalona ?).Ze znajomymym zamiast tej grzalki podlaczylismy zarowke ok. 110W na pare minut (aby system "widzial", ze jest przeplyw pradu) i kontrolki na desce rozdzielczej jednak nie zgasly.Ponadto bylem w serwisie Opla i oni odczytali mi nastepujace bledy (sa to bledy swiadczace o problemu z przeplywomierzem): P0100 14 VORH (jest sygnal za maly) oraz P0100 03 N.VORH (jest sygnal za duzy).Ale spadku mocy na trasie i pelnym obciazeniu busa wogole nie zauwazylem wiec przeplywomierz chyba jest ok.Mam pytanie: co to jest w tym pojemniku filtra paliwa? Grzalka paliwa? A moze jakis czujnik?Z gory dziekuje za jakakolwiek informacje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OPEL_Vivaro Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 To forum jest umarle:(   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 To forum jest umarle:( jak twoja grzalka, widocznie nikt nie jest w stanie odpowiedziec na twe pytania,przeczytaj instrukcje i bedziesz wiedzial od czego sa kontrolki,w filtrze jest tylko podgrzewacz ktory sie przepala kiedy uklad paliwowy jest nieszczelny wydaje mi sie ze w 2.0 potrzebna jest adaptacja przeplywki,a moze to w 2.5... zapytaj w aso na wylaczonym zaplonie wypnij wtyczke przeplywki i sprawdz styki,podlaczenie czegokolwiek do grzalki ma niewielki sens bo wyrzuci blad czujnika temp paliwa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OPEL_Vivaro Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 OK dzieki:) W tygodniu bede dzialac. Pozdrawiam. Tomek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszek Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 OK dzieki:) W tygodniu bede dzialac. Pozdrawiam prawdopodobnie przepływka miałem podobne objawy a jej sprawdzenie jest bardzo proste, dobra przepływka jak wyciągniesz z niej wtyczke na zapalonym silniku to objaw jest taki że na chwile przygasnie silnik ale wruci do normlanej pracy po sekundzie, dwuch , przepływka zepsuta daje reakcje że po wyciągnieciu przewodu od przepływki nie ma żadnej reakcji silnik chodzi jak chodził   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.