Gość f1sher91 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam. Mam problem ze skrzynią biegów . Problem polega na tym że chodza mi tylko biegi parzyste (2,4,6) i to z wielkim oporem gdyż po poruszaniu ,pomachaniu z wielkim oporem gałki dopiero jakis zaskoczy . Natomiast biegi nieparzyste (1,3,5+wsteczny) nie chca w ogóle zaskoczyć. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat prosze o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Niedobrze,naprawa polega na wyciagnieciu i rozebraniu skrzyni Istnieje opcja przedluzenia zywotnosci tego lozyska Na skrzyni jedna z linek jest polaczona z wybierakiem,takie cos metalowe przypominajace mlotek,kilof. Pod wybierak psiknij wd40 i ruszaj dzwignia zmiany biegow.wd lej az biegi beda wchodzic lekko. Nastepnego dnia w to samo miejsce psikasz smar w sprayu i masz problem z glowy na min. miesiac,zaleznie od opadow deszczu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek325e Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam. Podepnę się do tematu Brak biegów, wszystkie zniknęły. Udało mi się zlokalizować przyczynę. Brak zabezpieczenia na wybieraku (ten w kształcie młotka). Zastąpiłem go chwilowo śrubką 6mm, ma ona delikatny luz, który może być przyczyną następnego problemu, a mianowicie biegi 1 3 5 i R wbijają się ok, lecz trochę za nisko jest lewarek, co za tym idzie luz jest niżej niż był czyli około środka, a biegi 2 4 6 łapią ale nie zawsze. Czy jest jakoś możliwość wyregulowania skoku lewarka góra dół Wolę zapytać, żeby nie uszkodzić czegoś podczas próby rozebierania. Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez Krzysiek325e   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 tak,istnieje mozliwosc regulacji,tylko nie pamietam dokladnie jak....wydaje mi sie ze sie wyrywa linke z mlotka i sie obraca glowka ale troche czasu minelo i niepamietam,oczywiscie operacja na koncowej czesci linki przy skrzyni, te zabezpieczenie lepiej jesli bys zabil oryginal,sa to takie rorki rozporowe mniejsza siedzi w wiekszej,charakterysuja sie ogromna odpornoscia na zcinanie a to wazne by ten mloteczek niemial lozow,takie samo zabezpieczenie jest na dzwigience od drugiej linki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek325e Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 A to tego nie wiedziałem, ze są dwie mniejsza i większa. Ja u siebie widziałem tylko ta większą. Wydawało mi się, że nie będzie problemem zakup tych zabezpieczeń, a tu okazuje się że ma ono przypuszczam 7 mm, a w sklepach mają 6 i 8. Ciekawe czy tylko trafiłem na ubogo wyposażony sklep, czy nie ma 7 w produkcji, no i druga kwestia, to te kupne są wykonane z cieńszego materiału. Wojtek co do tej regulacji to niby jest na lince miejsce do nałożenia klucza, ale próbując przekręcić końcówkę zaczyna ona sprężynować, tak jakbym kręcił linką, a nie samą końcówką na gwincie. Trochę się boję, żeby linki nie urwać. Jak by Ci się przypomniało jak się to robi to będę wdzięczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Krzysku,linka stoi w miejscu,nie krec nia bo urwiesz,kluczem trzymasz zeby sie nie obracala a obracasz koncowka z glowka,powinno byc ze 3cm gwintu te zabezpieczenia to moze masz jedna w drugiej ale tego nie zauwazyles,mysle ze scianki maja po 1mm,jesli wybijasz czyms cienkim to wyjdzie tylko mala,duza jak mowisz ma okolo 6mm srednicy sprawdzilbym ta regulacje ale sprzedalem juz vana a w tym niemam linek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek325e Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Troszkę źle się zrozumieliśmy, lub niejasno napisałem Jest końcówka z główką, do niej jest przyspawany kawałek pręcika i to na nim jest miejsce na klucz, natomiast ten kawałek pręcika wchodzi w plastikową tulejkę (jest już za ciemno żeby fotki robić, ale rano coś wymłodzę ) Nie wiem gdzie mam „trzymać kluczem” , jest jeszcze miejsce na pancerzu linki, ale czy czasem to nie jest tylko przykręcanie linki Natomiast jeśli chodzi o zabezpieczenie, to nie widziałem środkowego, ponieważ to zewnętrzne które ma 7 mm (dokładnie to 7,2 wskazanie suwmiarki) pękło na pół i się wysunęło z otworu, a jego średnica jest grubsza niż te handlowe, jakie można dostać w metalowych sklepach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 jesli zrobilbys fote to moze cos mi zaskoczy bo niepotrafie se tych mocowan przypomniec   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek325e Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Tak to wygląda [/img]Może to pomoże   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek325e Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Wojtek miałeś po części rację, jest regulacja, taka jak pisałeś ale cięgno po lewej (zdjęcie, czyli ruch na boki) ma taką. A ta zaznaczona, to nie mam pojęcia Jak zwykle okazało się że jak się czegoś niedostanie w „normalnych” sklepach w których każdy by szukał, to z pomocą przyjdą sklepy z częściami rolniczymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.