Gość Misiek astra h Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 słuchajcie szukam tego zworka turbosprężarki i nie mogę go znaleźć czy wiecie gdzie on się znajduję w moim silniku??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/8/#findComment-479487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek astra h Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 i jak wyglada??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/8/#findComment-479489 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 http://www.auto24parts.com/mobile/pl/p/ELEKTROZAWOR-98105656-97218331-860146-5851039-PODCISNIENIE-CZUJNIK-DOLADOWANIA-TURBINY-1.7-CDTI-A17DTJ-A17DTR-Z17DTJ-Z17DTR-Y17DT-Y17DTL-OPEL-ASTRA-J-ZAFIRA-B-MERIVA-CORSA-PIERBURG-7.21903.38/6804 A gdzie - nie wiem. U mnie jest na dole w prawym nadkolu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/8/#findComment-479495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 i jak wyglada?? wygląda tak .. http://allegro.pl/zawor-sterujacy-55566898-meriva-b-1-7cdti-10r-i3042269179.html, albo podobnie .. może różnić się co najwyżej kierunkiem wychodzenia króćców, ale na pewno będzie działał poprawnie. Co do usytuowania .. no nie najciekawsze .. na bloku silnika na metalowym wsporniku od grodzi silnika, pod common railem i wiązką .. niestety chyba najlepsze dojście będzie od dołu silnika (podnośnik lub kanał), choć od góry również się da, ale pamiętam, że to niewdzięczna robota niestety jestem na L4 .. i nie mam dojścia do kompa w pracy i nie mam zdjęć, bo na pewno jakieś by się znalazło .. ale niestety w tej chwili .. nie da rady ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/8/#findComment-479535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kusterek1988 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Witam serdecznie przeszperałem forum i zatrzymalem sie na tym poscie bo wydaje mi sie najbardziej stosowny dla mojego problemu . a wiec posiadam astre III 1.3 cdti i mam podobny problem lecz troche inny mianowicie ... odpalam silnik -samochod cyka jak zegarek dodaje gazu, slychac delikatny gwizd w okolicach turbiny po przejechaniu kilku km w szarpanym tepie z ostrym ruszaniem (wkrecaniu na wysokie obroty) po kilku km gwizd robi sie wyraznie glosniejszy i teraz tak temperatura silnika rosnie i jest moj problem samochod traci moc tak jak by turbina nie pracowala ,nie pojawia sie zaden blad ,slychac bardzo mocny gwizd przy kazdym dodaniu gazu nazwe to takie głosne szłłłyy .gasze silnik odpalam ponownie -jest dobrze ...., jade troche km i znowu awaria i tak caly czas. bardzo prosze o pomoc i ewentualnie kontakt do mechanika w okolic gniezna ktory naprawde zna problem pozdrawiam serdecznie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/8/#findComment-495186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 wygląda na to, że turbo przeładowuje już   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/8/#findComment-495188 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 (edytowane) ale czy przy przeładowaniu auto będzie słabło? Bad ja u siebie przerabiałem dokładnie ten problem i było wręcz przeciwnie. Auto miało wyraźny przyrost mocy. Ja bym u stawiała na sterowanie turbiny (lub raczej jej brak) a do tego dochodzi wysoka lub błędna temperatura powietrza zasilanego spowodowana zawalonym intercoolerem lub zasyfionym czujnikiem doładowania. Edytowane 29 Lipca 2013 przez popencjusz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/8/#findComment-495213 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 jak przeladowuje to nie ma silnych by nie oslabl motor. PRzeciez MAF pokazuje zaqwyzone dane o to sie rowna z ograniczeniem dawki paliwa. Druga sprawa to to ze za wysokie doladowanie to juz ecm wywala blad i ogranicza doladowanie do minimum chyba z enie jest w stanie tego dokonac ale dawka paliwa jest ograniczana. PRzeladowanie chwilowe nie bedzie odnotowywane jako blad ale pryzrostu mocy z powodu tego ze wiecej powietrza trafilo do silnika to nie ma sie co spodziewac moze ze 2 koni wiecej bedzie. Moc sie bierze z paliwa a nie z powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/8/#findComment-495240 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 rozumiem - masz rację. Weź jednak pod uwagę że nie jeździmy nowymi autami i nasza moc z czasem słabnie co często objawia się niższym doładowaniem niż powinno być. Przy tego typu usterkach (przeładowanie) powietrza jest pod dostatkiem i do tego dochodzą jeszcze dodatkowe chwilowe przeładowania. Jeśli ominiesz elektrozawór turbiny i zaczniesz jeździć nie przekraczając 3000 obr to początkowo nie odczujesz żadnej różnicy (chyba że wcześniej wywali błąd). Po kilkunastu km autko stanie się żywsze bo ECM dostroi się do nowych parametrów. Nie polecam tego typu testów ale potwierdzam to na "własnej skórze". Z charakterystyk livedata wynika, że często zawyżone doładowanie mieści się w granicach błędu co ECM traktuje jako stan normalny. Na zakończenie dodam, że oczywiście moc nie bierze się z powietrza ale tu bym Cię jednak poprawił. Moc bierze się z właściwej proporcji powietrze-paliwo oraz właściwego procesu spalania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/8/#findComment-495266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kusterek1988 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 ok popencjuz to juz cos jest ,mowisz ze miales ten sam problem tak ? fakt silnik1.9 troszke mocniejsz lecz tez cdti aha zapomnialem w poscie napisac ze moj przebieg to 270 tys uwazam ze to tez wazne pytanie jak wyleczyles swoja astre? mam zaczac od czyszczenia intercoolera i czujnika doladowania? myslalem o tym zeby pojezdzic troche i sprobowac wywolac ten blad .wtedy jechac i go podpiac pod komputer Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/8/#findComment-495296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.