Skocz do zawartości

Jaki olej i co dalej robić z majonezem pod korkiem.


Gość reffil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Na początku chciałem Was z góry przeprosić, że znowu zaczynam ten temat, ale przeglądając forum nie znalazłem szczegółowych informacji, być może tym razem się uda :-)

 

Otóż jakieś ok. 3 tygodni temu zauważyłem w mojej Astrze 1,4 benzyna rok produkcji 2006 bez gazu , że na ko bagnecie i pod korkiem wlewu oleju znajduje się maź przypominająca majonez. Oleju nie ubywa :!:

Obecnie jeżdżę na oleju syntetycznym Castrol 5W30 lub 40.

Przebieg autka 163 tys. km

 

I co poradzicie ??

 

-Poczekać jak się zrobią dodatnie temperatury i problem się sam rozwiąże?

-Już teraz jechać do mechanika bo może być gorzej?

- Wymienić olej ?

- czy co innego zrobić ??

 

W nie długim czasie i tak muszę dokonać wymiany oleju i zastanawiam się czy przejść na półsyntetyk i zmienić markę np. na Mobil.

 

Czekam na wasze porady.

 

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmowac sie jezdzic.Majonez(pod warunkiem ze nie ubywa płynu chłodniczego) pod korkiem w zimie nic złego jezeli na krótkich odcinkach jezdzone auto to bedzie sie pojawiał.Oleju jezeli nie pobiera to zostałby przy syntetyku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak tam stan cieczy chłodzącej? obniża sie? widać jakieś zanieczyszczenia olejem?

jakie odcinki robisz?

Odnośnie stanu cieczy chłodzącej to trudno mi powiedzieć, dzisiaj popołudniu sprawdzę.

 

A głównie jeżdżę po mieście do/z pracy łącznie ok. 20 km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc to może być odpowiedź na twój problem...

tak dla pewności poczytaj o UPG i kontroluj poziom cieczy chłodzącej.

jeśli majonez jest tylko na korku to może to być wynik jazdy na krótkich odcinkach zimą...

ale niech to ktoś potwierdzi albo zaprzeczy jeszcze...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc to może być odpowiedź na twój problem...

tak dla pewności poczytaj o UPG i kontroluj poziom cieczy chłodzącej.

jeśli majonez jest tylko na korku to może to być wynik jazdy na krótkich odcinkach zimą...

ale niech to ktoś potwierdzi albo zaprzeczy jeszcze...

Dzięki za te wskazówki.

No ten majonezik też znajduje się na bagnecie :-/

 

Co do cieczy do dam znać jutro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam jak wyzej pisałem w zimie majonez na korku i miarce oleju to nic złego(jezeli nie ma innych objawów),w lecie majonez nie powinnen sie pojawiac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj sprawdziłem stan płynu chłodniczego, nie widać na nim żadnych zanieczyszczeń olejem, jest czysty. Co prawda stan jego wydaje mi się, że jest za niski jednakże czy go ubywa ciężko jest mi na obecną chwilę ocenić, ponieważ muszę przyznać, że go nie kontrolowałem na bieżąco :-/ Doleje i będe kontrolował co się z nim dzieje.
Czy w sytuacji gdy będzie go ubywało będzie świadczyć, że uszczelka nie trzyma i jest do wymiany ?

 

post-13645-0-67043700-1362463577_thumb.jpgpost-13645-0-62683000-1362463593_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności