Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

po dlugim badaniu czy to wina uszczelki ze woda znalazla sie ze fotelem kierowcy tam gdzie pasazer trzyma nogi doszedlem do wniosku ze woda musi dostawac sie od spodu. Kto ma doswiadczenie w podwoziu i powie mi gdzie zagladac jak wjade na kanal bo jakos jak tak schylilem sie pod auto to zabudowane jest bardzo. Wiem ze są tam jakies korki być moze to on wypadł lub jest pęknięty. Musze to zrobić w miarę szybko bo pogoda deszczowa jest teraz na porzadku dziennym. Czy mogło coś przerdzewieć w aucie z 2002 roku zeby dziura sie zrobiła ? Bede probowal wieczorem na kanale ale nie wiem czy coś znajdę bo jestem laikiem. Miał ktoś podobną przygodę z podwoziem ?

Auto 3drzwiowe hatchback.

https://forum.opel24.com/topic/5997-astra-2-dostaj%C4%85ca-si%C4%99-woda-gdzie%C5%9B-od-spodu-za-siedzenie-kier/

Posprawdzaj te korki ale dobrze by bylo od srodka bo bedzie wiecej widac. Mogles gdzies przytrzec i sie zerwal albo przemiescil ten korek i woda leci. W sumie to wydaje mi sie ze bedzie inna przyczyna zbierania sie tej wody niz od dołu ale zobaczymy jak posprawdzasz. Najlepiej jak zdemontujesz siedzenie i czesc plastikowego progu od wewnatrz to sobie uniesiesz cal wykladzine. Ja ostatnio poprawialem tylko pokrzywiony otwor wlasnie z tym korkiem ale wody jeszcze nie mialem.

No tak ale u mnie te korki sa przykryte czarnym czyms co zabezpiecza mam to wyciac nozykiem i odkleic ?

to cos widzisz od srodka czy od spodu auta?:/

ja tez maile z tym problem

mokre dyaniki - wiecznie oraowaly mi szyby (wilgoc w aucie)

az sie wkoncu wkurzylem i w lipcu wyjalem fotele wszystkie dywany te maty wygluzsajace i te smoly co tam sa i widze ze to korki juz ze starosci sparciale dookoloa rdza (jest ich zdaje sie 7 a tylko 2 byly jeszcze dobre)

wiec wzilaem blacha - wycialem se takie koleczka - mag i to zaspawalem

od spodu sasmarowalem takim ala BITEXEM

ad wewnatrz wszystko wysuszylem

kupilem nowe maty i jest baja...