Gość tomradd Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 witam, iAstra 2.0 dti. Wymieniałem świece 3 bezproblemowo 1 zapieczona w jeden kawałek metalu. Przy gwintowaniu w dobrym zakładzie spod świecy( po jej rozwierceniu) poszła woda. Zdaje się uszkodzony kanał wodny w głowicy. Samochód ma najechane 270 km z silnikiem nie było problemów, co zrobić przy okazji głowicy? Czy planowanie jest konieczne, uszczelka nawet się nie poci, czy spróbować zdjąć i założyć? Czy spawać starą głowicę, czy brać nową(używaną) i planować? Co przy okazji bez względu na stan silnika opłaca się zrobić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60108-20-dti-problem-ze-%C5%9Bwiecami-zdj%C4%99cia-g%C5%82owicy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Co przy okazji bez względu na stan silnika opłaca się zrobić http://forum.opel24.com/topic/59397-wymiana-uszczelki-pod-gowic-co-jeszcze-profilaktycznie-x16szr/ Co do naprawy czy wymiany na inna to musisz przekalkulować co się bardziej opłaca. Dla przykładu głowica po regeneracji za 7-stówek http://allegro.pl/glowica-splanowana-opel-2-0-dtl-vectra-zafira-b-a-i3073322167.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60108-20-dti-problem-ze-%C5%9Bwiecami-zdj%C4%99cia-g%C5%82owicy/#findComment-481342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 ja bymsie tylkomartwil zeby ktos kumaty tylko dobrze poskladal ten rozrzad nieszczesny w tym silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60108-20-dti-problem-ze-%C5%9Bwiecami-zdj%C4%99cia-g%C5%82owicy/#findComment-481382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szkieletor Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Witam. Kto Ci Kolego to wiercil ? Ale napewno nie jak napisales dobry warsztat bo to jest wrecz nieprawdopodowne aby tak zrobic.Wiercono napewno prosto a tam jest spory kat obsadzenia swiecy i tak wiercac dowierca sie dobry wersztat do kanalu wodnego.Wykrec Kolego swiece obok ,zalatw sobie nagwintowany pret 10razyj1 dlugosci 20mm i go wkrec w to miejsce wykreconej swiecy a potem cos dopasuj do tej rozwiercanej aby porownac katy.Ten dobry warsztat powinien naprawic to co s......... i pokryc wszystkie koszta.Wiercac prawidlowo nie ma takiej mozliwosci aby dowiercic sie do wody to wrecz niemozliwe a naprawa tej glowicy nierealna.Cos Kolego nie jestem przekonany co do tego warsztatu ale skoro tak piszesz to albo warsztat albo Ty szukaj glowicy bo Twoja to juz zlom.Zwiodlo zludzenie , ze swiece sa prosto wkrecane zwlaszcza ,ze sa od strony podszybia.Czasami tak bywa ,ze nie tak wiercenie wychodzi ale w tym przypadku to nie do naprawienia. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60108-20-dti-problem-ze-%C5%9Bwiecami-zdj%C4%99cia-g%C5%82owicy/#findComment-481520 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomradd Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 (edytowane) wiercenie i gwintowanie wygląda fachowo tak jak świece obok. Wiercili w środek, pod dobrym kontem, już po skończeniu gwintu świeca dalej ani drgnęła. Z głębi otworu popłynęła woda, jakby głębi otworu, czyli z miejsca gdzie nie było wierocone, spod świecy. Może świeca się obróciła podczas wiercenia i wyrwała ściankę. Raczej to tak wygląda. Było to zapieczone daleko za gwintem, jak jeden kawałek metalu. Czy na bank nie da rady tego zespawać? Mówią mechanicy, że nie powinno być z tym problemu. Dzięki za odpowiedź. Edytowane 29 Marca 2013 przez tomradd   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60108-20-dti-problem-ze-%C5%9Bwiecami-zdj%C4%99cia-g%C5%82owicy/#findComment-481523 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 raczej tego juz nie pospawasz. alu cie ciezko spawa a na dodatek tam panuja rozne temepratury. Poza tym trzeba by tam nadlac sporo i potem jakos to roztoczyc i nagwintowac ponownie. Bez demontazu glowicy to nie wykonalne napewno bo i miski olejowej alu nie pospawasz na aucie. Poza tym zalezy jaki to stop alu bo nie kazdy da sie spawać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60108-20-dti-problem-ze-%C5%9Bwiecami-zdj%C4%99cia-g%C5%82owicy/#findComment-481694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.