Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A jesteś pewien że nie da się naprawić ?

Ja jechał przejeżdzałem przez przejazd kolejowy... wyryp był, trzasnąłem przez korek, niby kontrolka zamrugała... ale zgasła... kawałek dalej zapaliła się i zjechałem od razu na bok. Niestety mechanior powiedział, że silnik zatarty do wurzucenia zatarty.

Owszem... panewki się przytarły, ale ... kpl panewek chyba z 70 zł, szlifowanie wału na pierwszy szlif coś ok 100 zł. Czas spędzony w garażu i auto śmiga lata fruwa :-)

tak jestem pewny obróciło panewki na wszystkich stopkach a wału nie było tzn. starty na stopkach :/ jednak nie robiłem swap-u (dawca stał za stodołą a tam grząsko było i nie było jak lawetą podjechać ) astra poszła na żyletki i na części a teraz jestem posiadaczem omegi b ;D to je furrrraaa ;p

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60235-astra-f-swap-silnika-z-16-16v-x16xel-na-14-16v-14xel/page/2/#findComment-483649
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności