Skocz do zawartości

ilość paliwa w baku na żywotność silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

ja jak zmieniałem zegary to sobie wskazówkę od paliwa trochę w dół przesunąłem. i teraz jak jest na czerwonym polu to mam jeszcze ze 20 - 25 litrów. a że mi głupio tak na tym czerwonym jeździć, to zawsze mam ponad. czyli ze 30 - 40 litrów. polecam :)

 

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

wiecie ja pracuje na stacji i już mnie nic nie zdziwi:P

Zdarzają się przypadki oryginalności tankować samochód za 5 zł Pb95 (nawet zdarzało się za 3 zł:evil: ).

Z LPG też są czasami jaja jak chcą do BMW za 5 zł.

 

Czy to nie jest idotyzm??

 

Zalać do pełna i jeździć. Wacha będzie się kończyć to na stacje a nie jak debile w ciągu nocy 3 x20 zł i wkurw***ą człowieka.

 

Gość Anonymous

Tombi zmień mechanika, ten doprowadzi cię do zawału albo bankructwa;) Zgadzam się z większością wcześniejszych wypowiedzi. Jazda na rezerwie przy gazie to nieporozumienie z kilku powodów: tankowanie benzyny jest rzadsze, głównie idzie gaz, więc na dnie jest sajgon; paliwo chłodzi pompę, która pracuje na gazie "na siebie" (mało paliwa, mało chłodzenia), wyjściem jest odcięcie zasilania pompy przy przejściu na gaz (przez przekaźniki); podanie kiepskiego paliwa z dna przy wiecznie zakopconych wtryskach to przeżycie dla silnika. Generalnie od połowy w górę:evil: PZDR

 

  • 5 tygodni później...

Ja jeżdżę na gazie... Zawsze ładuje do pełna. Nie zdawałem sobie sprawy, że pompa może nawalać jak mam benzynę lekko ponad rezerwę.

 

Mam kolegę, który wiecznie jeździ na rezerwie. Ma pieniądze, a tankuje po 20 zł i tak prawie codziennie.

 

Ja kiedyś zatarłem pompe w firmowym Fiacie Panda z instalacją zamontowaną w ASO. Non-stop jeździliśmy na rezerwie :shock:

 

Nie radził bym jeździć na "księgowym" . Cała masa brudu znajduje się na dnie baku , i lepiej żeby ten brud tam został niż miał dostać się do silnika. Poza tym pompa paliwa może ulec awarii , to tak na pierwszy rzut , aż strach pomyśleć o reszcie. Szczególnie w nowszych autach nie należy doprowadzać do tego by auto stanęło z powodu braku paliwa .

Pozdrawiam !

 

ja Ci dam jeżdzić na rezerwie ! :lol::shock::glupek:

 

ja Ci dam jeżdzić na rezerwie ! :P:shock::lol:

Na rezerwie nie jeżdżę 8), ale mam benzynę trochę ponad rezerwę. Czy przez to też może się zepsuć pompa? Tylko i wyłącznie jeżdżę na gazie.

 

Aaaaaa chyba że na gazie pomykasz i masz w baku trochę ponad stan , to zmienia postać rzeczy . Uważam że tak można i jest ok ! :thumleft:

 

[ Dodano: Sro Wrz 03, 2008 19:25 ]

Aaaaaa to ok ! :thumleft:

 

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

Takie głupie pytanie, jest możliwośc usunięcia tego "syfu" z baku? Wszyscy piszą o tym, że szkodliwa sprawa dla pompy itd, a nikt nie napisał, jak można "posprzątac w baku".

O ile jest to wogóle możliwe ;) tak się tylko zastanawiałem ;]

 

Ja kiedyś zatarłem pompe w firmowym Fiacie Panda z instalacją zamontowaną w ASO. Non-stop jeździliśmy na rezerwie :drunk:

z tymi pandami to grubsza sprawa - wiele osob to zglasza, a zdaje sie przez to ze pompa nie jest wylaczana (chodzi caly czas) podczas pracy na gazie... bylo zreszta glosno w tym temacie jakis czas temu...

 

[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 01:23 ]

Takie głupie pytanie, jest możliwośc usunięcia tego "syfu" z baku? Wszyscy piszą o tym, że szkodliwa sprawa dla pompy itd, a nikt nie napisał, jak można "posprzątac w baku".

O ile jest to wogóle możliwe ;) tak się tylko zastanawiałem :/

tak jest - sa 2 mozliwosci:

1) wymontowac bak i przeczyscic

2) metoda przelewowa - odpompowywuje sie wszystko (pompa przez korek wlewu) zalewa i odpompowywuje... i tak w kolko ;] gdzies czytalem ze koszt tego byl ok 200zl...

 

[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 01:25 ]

Nie radził bym jeździć na "księgowym" . Cała masa brudu znajduje się na dnie baku , i lepiej żeby ten brud tam został niż miał dostać się do silnika. Poza tym pompa paliwa może ulec awarii , to tak na pierwszy rzut , aż strach pomyśleć o reszcie. Szczególnie w nowszych autach nie należy doprowadzać do tego by auto stanęło z powodu braku paliwa .

Pozdrawiam !

 

problem jazdy czesto na rezerwie jest baaaaardzo znany dieslowcom zwlaszcza z CR ;]

niby jest filtr paliwa ale kto wiem jak on filtruje :?: a niedajboze jak taki paproch dostanie sie do wtryskiwacza...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności