Gość tomsom Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Witam. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu w mojej astrze H 1.7 CDTI (silnik Z17 DTJ). Objawy: - dławienie sinika przy przyspieszaniu najczęściej na 3 biegu. - wyższe spalanie na biegu jałowym kiedyś 0,5 bez włączonej klimatyzacji teraz 0,7-0,8 (lekkie wibracje). 3 krotna wizyty u mechanika nie wykryła żadnych błędów. Wymieniłem zawór ciśnienia pompy wtryskowej. Filtr cząstek stałych działa prawidłowo (wypalony z 90% na poniżej 20%). Witam ponownie. Po wymianie wtrysków spalanie idealne 0,4 natomiast szarpanie mniejsze ale nadal występuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60685-d%C5%82awienie-astra-h-17-cdti/page/3/#findComment-490016 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 więc powiem tak .. wydałeś niepotrzebnie kupe kasy .. bo powód był inny ; jeżeli z DPFem nie miałeś problemów i wypalał się calkiem przyzwoicie to z twryskami ni się nie działo; byc może trzba było zrobić tylko nową naukę pompy wysokiego ciśnienia i naukę tzw. małych dawek paliwa dla wtryskiwaczy, wlac dobry środek do czyszczenia wtrysków i jeździć. Przyznam się, że sam słyszałem od gościa, który ze mną rozmawiał, co powiedział mu serwis Bosha w Bielsku lub Krakowie; nie sprawdzając żadnych parametrów rozebrał wtryski i powiedział, że wtryski są zuzyte bo miały rysy w środku ... a które nie maja po 100kkm . Kazdy serwis wtryskiwaczy tak powie. Nie wiem co serwis Ci zrobił, ale wiem, że wtryskiwacze denso nie podlegaja żadnej regeneracji .. Ci co tak twierdzą po prostu kłamią i jeżeli mi ktoś nie powie jak to robi i co robi .. to nie uwierzę jak nie dotknę. Ciekawy jestem jakie wartość QR Codes wprowadziłeś do ECMu .. kto i czym zmierzył dawki korekcyjne dla tego wtryskiwacza?? A jeżeli nic nie zmieniałeś to skąd wiesz, że teraz nie leje Ci się za dużo paliwa do cylindrów??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60685-d%C5%82awienie-astra-h-17-cdti/page/3/#findComment-490044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsom Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Wyniki badania wtrysków w boschu: Wtrysk numer 1 2 3 4 Measure point 1 (pełne obroty) 28x57 34x50 32x52 52x50 MP 2 (bieg jałowy) 22x20 20x18 22x14 28x18 MP 3 (wtrysk wstępny) 22x3 18x2 26x10 58x10 Wynik średni średni poza normą Wymieniłem 3 i 4 jeden kupiłem używany o parametrach jak NR 1 i 2 a jeden regenerowałem. To tyle co mogłem zrobić resztę czyli montaż wtrysków i ustawienia przelewów robił mechanik i wszystko wtępnie pasowało na biegu jałowym natomiast na trasie jest nadal tragedia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60685-d%C5%82awienie-astra-h-17-cdti/page/3/#findComment-490292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 nie wiem co te cyferki maja oznaczac ale i tak nie jest to wyrocznia jesli chodzi o jakies wróżenie czy sa zle czy dobre. Poza tym japonce nie sprzedaja swoich technologi tak by pozniej ktokolwiek poza nimi robil kase wiec i ani nie udostepniaja czesci zamiennych ani nie zdradzaja jak to naprawiac. Uzywanych wtryskow w oplu tez sie nawymienialem. Niestety w wiekszosci pryzpadkow te wtryski z allegro nie byly wcale lepsze od tych kiepskich z auta. Lepiej odrzalowac ta kase i zakupic nowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60685-d%C5%82awienie-astra-h-17-cdti/page/3/#findComment-490303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsom Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 nie wiem co te cyferki maja oznaczac ale i tak nie jest to wyrocznia jesli chodzi o jakies wróżenie czy sa zle czy dobre. Poza tym japonce nie sprzedaja swoich technologi tak by pozniej ktokolwiek poza nimi robil kase wiec i ani nie udostepniaja czesci zamiennych ani nie zdradzaja jak to naprawiac. Uzywanych wtryskow w oplu tez sie nawymienialem. Niestety w wiekszosci pryzpadkow te wtryski z allegro nie byly wcale lepsze od tych kiepskich z auta. Lepiej odrzalowac ta kase i zakupic nowe. Pewnie zawsze też kupuje nowe ale cena za 1 wtrysk 2600 zł x 4 sztuki uważam za przesade szczególnie że samochód jest wart mniej niż 40 tys.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60685-d%C5%82awienie-astra-h-17-cdti/page/3/#findComment-490304 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsom Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 W boschu polecali tą firmę jeżeli chodzi o denso http://www.wachowiak.pl/ nie wiem czy na oryginalnych częściach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60685-d%C5%82awienie-astra-h-17-cdti/page/3/#findComment-490307 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsom Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Podsumowanie...... Pomógł mechanik z serwisu TOYOTA po wyczyszczeniu EGR i wlaniu do barku preparatu PRO TEC opel jak nowy....... Dzieki za pomocne uwagi. Pozdrawiam -------------------------- Tomsom   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60685-d%C5%82awienie-astra-h-17-cdti/page/3/#findComment-490836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.