Gość lewap137 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Witam serdecznie,Posiadam Opla Movano 2003 2.5 DTI i generalnie od jakiego czasu mam problem z uruchomieniem silnika dopiero po dłuzszym kręceniu ( chodź nie zawsze - odpali).Zauważyłem podczas zmiany filtra paliwowego że z wyjścia filtra na pompę paliwową jest mnustwo pęchrzyków powietrza ( czasami więcej czasami mniej - jak poruszę filtrem to idzie wręcz spienione paliwo) Moje pytanie - dlaczego tak sie dzieje ?- Mój filtr powietrza to http://www.bazarek.pl/produkt/3886673/o ... 5-dci.html- Pewnie jakos sie to odpowietrza, ale nie mam pojęcia jak... u góry filtra i na dole są zaworki (domniemam - odpowietrzające) zapewne trzeba zachować jakas kolejnosć - bardzo proszę o pomocw tej kwestii- Jest też przyłącze elektryczne - czy jest ktoś wstanie mi powiedzieć jakie zadanie ono realizuje ?- No i czy po zgaszeniu pojazdu paliwo pomiedzy fitrem a zbiornikiem paliwa może się cofać ?Ps. Jezeli ktoś dysponuje jakas instrukcją typu "sam naprawiam" i może sie podzielić to uprzejmię btym prosił.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 w filtrze sa 2 zaworki,dolny do spuszczania wody z filtra a gorny jak sie domyslales masz pompke elektryczna w baku lub przy pompie wysokiego cisnienia? paliwo sie niecofnie jesli uklad paliwowy jest szczelny czesto bywa ze paliwo cieknie w miejscu nieszczelnosci ukladu wyjscie do elektryki z filtra to podgrzewacz paliwa instrukcji takiej raczej nikt Ci nieda bo nielatwo o instrukcje obslugi do tego auta a serwisowa to juz wogule ale na halfords.co.uk mozesz se zamowic,widzialem kiedys w jakich okolicznosciach pojawil sie problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewap137 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Witam Wojtek, Tak o po prostu jednego dnia nie szło odpalić i już.... auto jest cały czas użytkowane nie było jakiegoś przestoju czy zmiany dostawcy paliwa. Założyłem dzisiaj pomiędzy pompą wysokiego ciśnienia a filtrem zawór zwrotny i paliwko się nie cofa.... Zobaczymy co będzie dalej.... Ale mam jeszcze jedno pytanie.... Jeżeli chodzi o turbo - dość mocno puszcza mi olejem.... do tego stopnia że mam silnik od dołu zabryzgany.... leci przez otwór w najniższym punkcie przewodu który łączy intercooler z dolotem silnika... Co radzisz???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sasha Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Założyłem dzisiaj pomiędzy pompą wysokiego ciśnienia a filtrem zawór zwrotny i paliwko się nie cofa.... :-) Zobaczymy co będzie dalej.... Wymień filtr i uszczelkę obudowy filtra i sprawdź ponownie. Jak już będziesz to robił to benzyną ekstrakcyjną obmyj obudowę od środka bo często robi się tam kisiel.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewap137 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Te czynności wykonałem jako pierwsze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 nieznam silnika 2.5 wiec duzo nie pomoge ale jesli cieknie z przewodu to najlepiej go zmienic zaworek zwrotny dobry pomysl ale nieszczelnosc lepiej znalezc zanim pompie zrobi kuku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.