Gość grzes08 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 (edytowane) masz rację samochód jest Twój .. mechanik jest Twój .. :-) .. powodzenia ... proponuje zamknąc temat bo i tak nie wniesie nic nowego ... Edytowane 6 Czerwca 2013 przez grzes08   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60757-17-cdti-dth-czyszczony-egr-i-spadek-mocy/page/4/#findComment-490139 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aikidudi Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 masz rację samochód jest Twój .. mechanik jest Twój .. :-) .. powodzenia ... proponuje zamknąc temat bo i tak nie wniesie nic nowego ... no właśnie... od początku wszystkie twoje wypowiedzi w tym watku sa bezsensu. Niestety nie błysnąłeś. Samochód jest mój i jestem średnio z niego zadowolony. Nawet nie ma co konkurować z moim starym mitsubishi coltem Co do mechanika to już się wypowiedziałem i wygląda na to, że nie znam żadnego guru od cdti oprócz ciebie(chociaż ciebie tez nie znam:)). Więc zostaje przy moim mechaniku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60757-17-cdti-dth-czyszczony-egr-i-spadek-mocy/page/4/#findComment-490207 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 może będę nieco złośliwy .. to przesiądź się na Colta .. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60757-17-cdti-dth-czyszczony-egr-i-spadek-mocy/page/4/#findComment-490216 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość golden2912 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 (edytowane) marcov, dnia 03 Cze 2013 - 21:50, napisał: Syf z ukladu dolotowego nie uwalil wtryskiwaczy. tego to nie wiem, bo mechanik powiedział, że to się skumulowało, ale ja się nie znam dokladnie, syf z dolotu idzie do komory spalania a nie do wtrysku lol dlatego chcial zeby auto pracowalo zeby przepalilo ten syf - pytanie w jakim stanie teraz dpf? jesli masz btw ciekawe co mu sie skumulowalo ;D Niestety jestem już chyba za cwany lis aby to łyknąć i jestem pewien, że to nie był powód awarii. Nie o to chodzi .. teraz chciałbym abyś wiedział jak ważny jest dokładny opis problemu, czasami banalne rzeczy dla Ciebie (przepraszam ale laika) są bardzo ważne dla kogoś kto zna się na tym. co moglo byc powodem ? Edytowane 6 Czerwca 2013 przez golden2912   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60757-17-cdti-dth-czyszczony-egr-i-spadek-mocy/page/4/#findComment-490224 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 właśnie wróciłem od mechanika, ale bez samochodu... Mechanik rurę od egr-a (taka metalowa) i wyczyscił ją i przejrzał co i jak. Przed wykreceniem tej rury i zbraniem sie do pracy mechanik troche potrzymal na obrotach samochód i później poczekał chwile i wyłączył silnik. Po wyczyszczeniu skręcil wszystko i kazał mi odpalić. Jakie było nasze zdziwienie, kiedy okazało się że astra nie pali akumulator kręci, ale silnik nie odpala). Po 5 godzinach walki z niewiadomo czym poddaliśmy się. Podpieliśmy komputer, ale nie znalazł żadnych błędów. Teraz jestem bez auta, a w poniedziałek do pracy... macie może pomysły co to może być? po tej wypowiedzi powiedziałbym, że syf z czyszczenia powiesił zawory .. resztki dostały się pomiędzy zawór a przylgnię i nie było sprężania w cylindrach (stąd ten "wolny" przebieg podczas rozruchu lub tak jak pisałem wcześniej wiązka .. choc ona zazwyczaj daje sygnał w postaci błedu. Nie było mnie na miejscu .. więc nie powiem że tak było na pewno.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60757-17-cdti-dth-czyszczony-egr-i-spadek-mocy/page/4/#findComment-490228 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość golden2912 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 ma to sens. wystarczy sobie tylko wyobrazic jak duzo musialo tam byc syfu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60757-17-cdti-dth-czyszczony-egr-i-spadek-mocy/page/4/#findComment-490231 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 dlatego nigdy bym nie czyścił silnika w ten sposób .. to tak jak wrzucanie do rury kolejnych syfów i zalewanie wodą .. w końcu kiedyś na pewno się zatka .. i trzeba będzie i tak rozebrać wyczyścić i poskładać na nowo a do tego trudniej będzie .. bo jak dostanie się w wąskie miejsca to trudno to wyciagnąć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60757-17-cdti-dth-czyszczony-egr-i-spadek-mocy/page/4/#findComment-490233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Tak czy siak metody naprawy tego samochodu mocno garazowe. W 1.7 nalezy szczegolnie unikac jezdzenia na rezerwie (brak pompy wstepnej w baku)- w przypadku braku paliwa wystepuja powazne problemy z odpaleniem. Pomijam kwestie temperatury paliwa po dluzszej jezdzie gdy w baku znajduje sie malo ON w upalne dni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60757-17-cdti-dth-czyszczony-egr-i-spadek-mocy/page/4/#findComment-490234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aikidudi Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 może będę nieco złośliwy .. to przesiądź się na Colta :-) .. pozdrawiam w sumie to cały czas wyczuwam złośliwość A tak poważnie, to myślałem już sprzedac te autko bo mnie od jakiegoś czasu do szału doprowadza. Colt jest zdecydowanie mniej awaryjny. dokladnie, syf z dolotu idzie do komory spalania a nie do wtrysku lol dlatego chcial zeby auto pracowalo zeby przepalilo ten syf - pytanie w jakim stanie teraz dpf? jesli masz btw ciekawe co mu sie skumulowalo ;D co moglo byc powodem ? nie mam dpf dlatego nigdy bym nie czyścił silnika w ten sposób .. to tak jak wrzucanie do rury kolejnych syfów i zalewanie wodą .. w końcu kiedyś na pewno się zatka .. i trzeba będzie i tak rozebrać wyczyścić i poskładać na nowo a do tego trudniej będzie .. bo jak dostanie się w wąskie miejsca to trudno to wyciagnąć i tutaj pełna zgoda, jeśli o tym wiesz. Ja byłem zapewniony o bardzo dobrym działaniu środka i nie tylko od mechanika.Nastepnym razem już tak nei zrobię, jesli oczywiście ten samochód zostanie ze mną. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i rady. Tak z ciekawości zapytam ile obrotów powinien mieć odpalony i zagrzany silnik? Coś mi spadły obroty i jak dla mnie to autko na wolnych obrotach zaczyna delikatnie choć dla mnie odczuwalnie drżeć. Dziś też zauważyłem, że coś go zmuliło. Przy starcie na 1 rozpędza się wolniej i silnik szybko wskakuje na wysokie obroty choć prędkość jakby słabsza niż wcześniej. Po za tym chodzi gładko i trochę ciszej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60757-17-cdti-dth-czyszczony-egr-i-spadek-mocy/page/4/#findComment-490440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 prawie we wszystkich oplach 1.7 DTI i CDTI wolne obroty ustawiane są na 850 rpm, jest niewiele przypadków jakiś tam wersji eco .. gdzie obniżyli obroty do ok. 750 rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60757-17-cdti-dth-czyszczony-egr-i-spadek-mocy/page/4/#findComment-490480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.