Skocz do zawartości
beautifuldream

Wahania wskaźnika stanu paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Mam taki problem w mojej Antarze: gdy zapalę silnik wskazówka od poziomu paliwa podnosi się np. do połowy ( bo tyle paliwa jest w środku ), ale w trakcie jazdy spada na rezerwę i po chwili znowu się podnosi. No i tak kilka razy. Nie wiem co z tym zrobić i czy to coś poważnego. Będę wdzięczny za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie pływak w baku coś szwankuje. Nic groźnego byle by tylko nie zrobić się bo może też pokazywać na odwrót, tzn zawyżać ilość paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lub opornica szwankuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też wydaje mi się, że to ten pływak, bo czasami jak zapalę samochód to też nie załapie i wskazówka się nie podnosi. Muszę zgasić i zapalić znowu to przeważnie w tedy pójdzie w górę, ale czasami ( nie zawsze ) w trakcie jazdy spadnie na rezerwę a po minucie znowu się podniesie. Myślicie że próbować robić to samemu czy oddać w dobre ręce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjmij z tylu kanape i dzialaj

tylko nie narozlewaj on w aucie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki! Trzymajcie kciuki! Dam znać jak mi poszło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jak - poszło? Pytam, bo i u mnie pojawił się ten sam problem... fakt, jak na razie ze 2 razy ale może to złego początki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam te antarki chyba już tak mają bo w mojej od pewnego czsu też tak się robi ale zawsze jak mam połowe paliwa w baku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam epice i podobne objawy,kiedy mam polowe baku wskazowka zaczyna szybko opadac podczas jazdy

przy okolo 1/3 baku pokazuje rezerwe i juz sie nie podnosi,po zatankowaniu nawet 10l mam wiecej niz pol baku,2 servisy twierdzi ze tak maja te auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że w Antarach są dwa pływaki. No i u mnie zawieszał się ten, który pokazywał wskaźnik od zera do połowy. Po jakichś 9 miesiącach jazdy stwierdził, że jednak chce działać no i działa. Już od kilku miesięcy i nie zawiesza się wcale. To nie jest straszny problem, tylko trzeba mniej więcej kontrolować ile się ma paliwa, żeby się nie przeliczyć :) Chociaż u mnie nie pokazywał nigdy więcej niż było w baku, tylko co jakiś czas wskazówka opadała na sam dół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no u mnie na razie zdarzylo sie to dwa razy po tym jak zalalem bak do pelna (tak do pelna na 3 odbicia pistoletu). raz z pelnego spadlo mi do polowy a pozniej z pelnego spadlo do okolo 3/4. Po paru minutach wrocilo do normy... chyba bede unikal takiego tankowania do oporu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Mam problem z czujnikiem paliwa. w zeszłym roku wymieniłem jeden z nich znajdujący się po lewej stronie auta. Pokazywał przy pełnym zbiorniku, że nie ma paliwa lub pokazywało pełen zbiornik i szybko spadało w granice 1/2, 1/4 i do zera.Nie pamiętam jaki wtedy był komunikat błędu. Po wymianie przez jakiś czas było dobrze. Teraz gdy jest pełen zbiornik wskaźnik szaleje miedzy 3/4 zbiornika i strasznie zaniża wartość paliwa, które znajduje się w baku. Komputer wykazał, "uszkodzony czujnik poziomu paliwa B" Więc teraz pytanie, który czujnik jest zepsuty? ten co był wymieniany czy ten drugi. Orientuje się ktoś na jakiej zasadzie to wszystko tam działa? Czytając posty powyżej, widzę, że ciągle z tym problemy. idzie to całkowicie zlikwidować te problemy? a może adaptacja pływaków z innego auta by rozwiązało sprawę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Mam podobny problem, natomiast mam parę pytań: czy ktoś rozbierał tą opornicę od pływaka, co się tam uszkadza? czy ścieżki, czy szczotki? a może to kwestia zanieczyszczenia?

Dodatkowo nie potrafię zrozumieć czemu po zdjęciu klemy wskazanie wraca do normy(tak zrobiłem), natomiast po nocy,auto znowu wskazuję złą wartość. Jeśli byłaby to usterka mechaniczne (zaciety pływak) wskazanie było by stałe( stała oporność). Czemu po odcięciu zasilania na chwilę wraca do normy?

Chce uniknąć bezsensownej wymiany pływaka, bo może przyczyna leży gdzie indziej?

Dzięki za podpowiedzi.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zdjęcia i schemat, w sobotę to rozbiorę zobaczę co tam jest nie tak, może się bieżnia wytarła albo zabrudziła.

Tylko nadal to nie wyjaśnia zmiany wskazania po odłączeniu klemy ( skasowaniu kompa).

Dzięki za zdjęcia i schemat, w sobotę to rozbiorę zobaczę co tam jest nie tak, może się bieżnia wytarła albo zabrudziła.

Tylko nadal to nie wyjaśnia zmiany wskazania po odłączeniu klemy ( skasowaniu kompa).

Dzwoniłem do ASO - nowa opornica 96629373/374- 265 zł dostępna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.