Skocz do zawartości

Wymiana tarcz i klockow


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli płyn, to wiem, oczywiście o tym już nie pisałem, ale jak już temat wyszedł to zastanawiałem się nad płynem o wyższej temp. wrzenia jak np. (nie wiem czy już nie jest zastąpiony jakimś innym) ATE typ 200

Następną sprawą którą rozważam, ponieważ pewnie nikt nie zaglądał do mojego układu hamulcowego przez długi czas, to rozebranie i złożenie na nowych reperaturkach zacisków, a może nawet i malowanie.

Tylko tu pojawia się problem, bo trzeba by mieć jakieś drugie na zapas/podmiankę, bo cały proces (piaskowanie, malowanie, złożenie), to w moim i podwykonawców wykonaniu jakiś tydzień.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Płyn o większej temperaturze wrzenia może być (zamiast DOT4 lejesz DOT 5.1 to teraz standard) wiem że niektórzy leją jakieś sportowe wynalazki ale to nie jest dobre ponieważ płyn sportowy w normalnych warunkach nie uzyska swojej temp. pracy a po drugie jest on przystosowany do częstych wymian bo ma wytrzymać tylko jeden rajd tak np jest z płynem Motul RBF 660 cena jego też nie mała bo 0,5l butelka ok.55zł. Jeśli malujesz to farbą odporną na wysoką temperaturę (kolega kiedyś pomalował zwykłą olejną i się zapaliło podczas hamowania).

Edytowane przez koni2305

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no spoko z tym malowaniem. Robiłem już u siebie kiedyś i malowałem epoksydem, co prawda zostawiłem sam podkład, ale nic się nie wydarzyło (jakieś pożary) . Natomiast teraz zastanawiam się nad malowaniem proszkowym, bo znajomy ma lakiernie, a i temat lakierowania, też nie jest mi obcy (więcej nie piszę żeby bana nie dostać za reklamę :hyhy:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość morgen2903

wotam mam pytanie czy ktos wie co to za przyczyna dzis wymienialem tarcze i klocki w moim vivaro i zaowazylem ze wewnetrzne strony tarcz so wyslizgane do polowy a zewnetrzne normalnie cala plaszczyzna klocka w czym tkwi problem dzieki za odpowiedz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek325e

Problemów może być wiele.

Dopatrywał bym się raczej w tłokach, lub w prowadnicach zacisku. Zacisk może się gdzieś kosić i zewnętrzną dociska, a tłok ustawia się po skosie. Lub klocek od strony tłoka źle siedział.

Wnioskuje, że to było na starych tarczach ;)

Jak już wymieniałeś to podpowiedz czy tłoczki z przodu są wkręcane, czy wciskane ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość morgen2903

witam problem rozwiozany klocki od wewnetrznych stron byly unieruchomione cczyli zapieczone z jednej i drogiej strony wyczyscilem prowadnice i nasmarowalem mysle ze na jakis czas bedzie spokoj jesli chodzi o tloczki to na 100% przod z podwojnym tlokiem wciskany a tyl z pojedynczym tlokiem wciskany i wkrecany a jeszcze chodzi o wymiane tarcz iklockow to jest pryszcz zrobilem to ostatnio sam pod blokiem dzieki kolego za rade.

Edytowane przez morgen2903

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość morgen2903

witam cie Wojtku i pozdrawiam dawno mnie tu nie bylo twoje rady zawsze byly mi pomocne z zaworem agr mam jusz spokoj a jesli chodzi o tloczki to dobrze zrozumiales a jak bys mogl mi popowiedziec to z tylnyni z czym jest naj wiekrzy problem bo tyl tez chcialem wymieniac ale stwierdzilem ze tarcze i klocki sa w bardzo dobrym stanie awiec tylko przeczyscilem prowadnice .

Edytowane przez morgen2903

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WitajJa postanowilem dac zaslepke przy glowicy,egr podpiety a bledu niema,jesli bedziesz planowal zaslepke to polecam zrobic z koncowki do opalarki

Ps. troche tych tarcz zmienilem, Krzysiek chyba chcial sie dowiedziec

Z tymi klockami to ja zawsze czyszcze to mocowa nie szczotka drociana na kontowke i smar miedziany,ten w zestawie z klockami o ile jest to znika po jakims czasie a opilki miedzi zostaja na dluuggoo

Na prowadnice dobry jest grafitowy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość morgen2903

a czemu dales zaslepke ja mam polowke starego a do kabla podlaczylem nowy i podwoesilem z boku tak jak mi kiedys pisales i powiem ze niemam do dzisiaj z nim zadnego problemu a jesli chodzi o ten smar na prowadnicach tez stosuje grafitowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności