Skocz do zawartości

LOTUS CALIBRA PREZENTACJA MODELU


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

ściema jedna wielka

licznik od seryjnej cali

piasty na 4x100 a przy takim silniku powinno być jak w cali z LET-em czyli 5x100

z tyłu bębny :mrgreen: chyba lekka pomyłka (serja z cali z silnikiem c20ne)

ten VT troche nie udany jest bo wszystkie znaczki lotusa maja w tym samym miejscu odbłyski i cienie :mrgreen:

 

rozumiem że można swapa zrobić ale jak by ktoś to robił to napewno nie na seryjnych hamulcach i to na dodatek od wersji 115-sto konnej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
a gdzie ona smiga?

 

Teraz po Krakowie :mrgreen:

 

ściema jedna wielka

licznik od seryjnej cali

piasty na 4x100 a przy takim silniku powinno być jak w cali z LET-em czyli 5x100

z tyłu bębny :mrgreen: chyba lekka pomyłka (serja z cali z silnikiem c20ne)

ten VT troche nie udany jest bo wszystkie znaczki lotusa maja w tym samym miejscu odbłyski i cienie :!:

 

rozumiem że można swapa zrobić ale jak by ktoś to robił to napewno nie na seryjnych hamulcach i to na dodatek od wersji 115-sto konnej

 

 

Z tyłu są tarcze jak w każdej cali, a bebny są od ręcznego :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

cola, a nie jest przypadkiem tak że w wersji z NE z tyłu były tylko bebny? a w wersjach z XE, v6 oraz letem były z tyłu tarczo bębny? (tarcze do hamowania a bębny do ręcznego?)

 

jeśli się mylę to bardzo przepraszam

ale i tak pachnie mi to VT chociaszby po znaczkach lotusa wszystkie maja w tych samych miejscach odbłyski od światła pomimo że niektóre znaczki są przekszywione. i nie zabardzo widzi mi się że ktoś robił by takiego swapa i zawieszenia by nie zmienił od v6 lub leta

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Widziałem jedną Cali z silnikiem od Lotusa. Na podwozie z Lotusa ktoś dopasował nadwozie z Calibry. Trochę dziwnie wyglądała taka przedłużona Calibra :mrgreen:

 

A co do tarczo-bębnów, to każda Cali takie miała z tyłu. Tylko trochę zamotałem w tym temacie poprzednim postem :mrgreen:

 

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To sie ładnych rzeczy dowiaduje że cali miała z tyłu bębny hahaha w cali tak jak w viki gt i 2000 oraz viki B są tarczo bębny jak to ładnie objaśnił kolega cola

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
ściema jedna wielka

licznik od seryjnej cali

piasty na 4x100 a przy takim silniku powinno być jak w cali z LET-em czyli 5x100

z tyłu bębny :mrgreen: chyba lekka pomyłka (serja z cali z silnikiem c20ne)

ten VT troche nie udany jest bo wszystkie znaczki lotusa maja w tym samym miejscu odbłyski i cienie :mrgreen:

 

rozumiem że można swapa zrobić ale jak by ktoś to robił to napewno nie na seryjnych hamulcach i to na dodatek od wersji 115-sto konnej

 

LET i V6 maja LK 5x110 kolego...

z tylu sa tarczo-bebny jak juz zostalo napisane

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności