Gość vitalone Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 witam silnik 1.7 cdti 80 km 2005 195 000 przebieg. problem polega na tym ze przy gwaltownym przespieszaniu przy ok 1700 obrotow silnik przycina jest to sekundowe przyciecie zadlawienie sie i idzie dalej. po przycieciu chmura dymu z rury. tankowalem tylko verve na jednej stacji ostatnio przycinal coraz czesciej zalalem zwykla ropa przycina troche mniej ale ciagle sie dlawi. zazwyczaj na zimnym silniku to sie nie pokazuje dopiero jak sie troche rozgrzeje. zauwazylem tez ze na autostradzie lecac przez 200 km non stop ok 4 tys obrotow na 3 miesiace jest spokoj. czy to bedzie egr czy cos innego dzieki za info   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 ta a swistak siedzi i zawija je w te sreberka. Tu trzeba podglad parametrow pracy silnika zrobic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/#findComment-490067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitalone Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 witam reaktywacja tematu zrobiono czesciowo parametry pracy silnika egr i przeplywka w porzadku. nie wiem czy dobrze tlumacze ale przy mocnym przyspieszaniu ok.2tys obr metaliczne przyciecie, zazgrzytanie na 1 sekunde przy czym idzie bialy dym z rury zauwazylem tez spadek plynu chlodniczego. jesli przyspieszam delikatnie zauwazam przy ok 2 tys obr jakby mu zabieralo moc takie przytlumienie mocy i dalej idzie ok chyba ze przycisne mocniej to go zatnie z takim stukiem zazgrzytaniem metalicznym. ostatnio czyszczenie cisnieniowe ukladu dolotowego, turbo, katalizatora preparatem protec nic nie pomoglo. prosze o pomoc bo wymiekam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/#findComment-509882 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitalone Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 dolot byl zdjety i czyszczony u poprzedniego mechanika wraz z egr (widze tylko nowe uszczelnienie dolotu wiec moge twierdzic ze zostal wyczyszczony koszt 300), przeplywke wypialem ale byl tak zamulony ze nie udalo mi sie go przyciac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/#findComment-509899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitalone Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 czyszczenie cisnieniowe ukladu dolotowego, turbo, katalizatora preparatem protec bylo robione za pomoca takiej puszki z wezykami wiec bylo tak jak mowisz, nowy mechanik powiedzial ze na poczatku strasznie dymil, staram sie uzyskac opinii z roznych zrodel dzis uzyskalem od niby magika opinie ze pompa oleju   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/#findComment-509900 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitalone Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 jedno mnie zastanawiam jesli po przycieciu ok 2000 obr czyli przy wlaczaniu sie turbo zacina go i wali bialym dymem (ostatnio zauwazylem ubytek plynu chlodzacego) to moze byc turbo dodam ze jak auto zostanie przegonione na autostradzie 400 km 4 tys obr objaw ustaje niestety z coraz krotszym efektem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/#findComment-509902 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitalone Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 jedno mnie zastanawiam jesli po przycieciu ok 2000 obr czyli przy wlaczaniu sie turbo zacina go i wali bialym dymem (ostatnio zauwazylem ubytek plynu chlodzacego) to moze byc turbo dodam ze jak auto zostanie przegonione na autostradzie 400 km 4 tys obr objaw ustaje niestety z coraz krotszym efektem biezacy mechanik powiedzial ze to stuk zaworow tlokow   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/#findComment-509904 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) A sprawdzał luzy zaworowe ten mechanik? Jak są luzy to silnik powinien tak specyficznie warczeć przy przyspieszaniu. Ubywający płyn to inna bajka w tym silniku, sprawdź w ASO były 2 akcje serwisowe jedna -odnośnie przecierającej się chłodnicy, druga- wymiana blaszek po poduszką kierowcy Edytowane 23 Listopada 2013 przez Rafał_79   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/#findComment-509905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitalone Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 A sprawdzał luzy zaworowe ten mechanik? Jak są luzy to silnik powinien tak specyficznie warczeć przy przyspieszaniu. Ubywający płyn to inna bajka w tym silniku. nie niebylo to sprawdzane. tak jak wczesniej napisalem przy gwaltownym przyspieszeniu jest metaliczny stuk w silniku i bialy dym z rury   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/#findComment-509906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Warto było by przejechać się z podpiętym kompem i zobaczyć co dzieje się z parametrami silnika w momencie tego stuknięcia. Aż dziwne że komputer żadnych błędów nie pokazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/#findComment-509907 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.