Gość vitalone Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Warto było by przejechać się z podpiętym kompem i zobaczyć co dzieje się z parametrami silnika w momencie tego stuknięcia. Aż dziwne że komputer żadnych błędów nie pokazuje. no niestety nic opcom nie pokazuje w poniedzialek mechanik bedzie jezdzil z podpietym kompem zobaczymy co powie martwi mnie to ze 1.7 cdti 80 km to malo popularny silnik i nie wiadomo czy opcom w jego wersji da rade   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/page/2/#findComment-509909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Da rade bo miałem astrę z tym silnikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/page/2/#findComment-509926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitalone Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 jeszcze pytanko czy w tym modelu mozna zaslepic egr ? aby w 100% wykluczyc jego usterke zuwazylem tez ze przy ok 2000 jest delikaty spadek mocy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/page/2/#findComment-510055 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 jeszcze pytanko czy w tym modelu mozna zaslepic egr ? aby w 100% wykluczyc jego usterke zuwazylem tez ze przy ok 2000 jest delikaty spadek mocy Trudno powiedzieć, ja u siebie czyściłem ERG tylko rozkręcałem wszystko i wyjmowałem ten cały szlam własnoręcznie, nic nie poszło dalej w obieg. Muszę przyznać że wyglądało to koszmarnie, miałem prawie całkiem zapchane otwory przelotowe, wydłubałem z niego sporo mazi. A sprawdzałeś jak jest z odpiętym EGRem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/page/2/#findComment-510088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) Rafal_79 duzo roboty z tym demontazem egr.Po wyczyszczeniu jego była róznica?Czy moze on byc przyczyna lekko niebieskiego dymu przy przyspieszaniu? Ps.potwierdzam opcom bez problemu diagnozuje ten silnik. Edytowane 24 Listopada 2013 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/page/2/#findComment-510089 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Ja nie miałem niebieskiego dymu przy ruszaniu, czyściłem bo wydawał mi się trochę mułowaty. Po wyczyszczeniu wielkiej różnicy nie zauważyłem ale na pewno jakaś była. Roboty jest mnóstwo, kiepski dostęp i trzeba odkręcić ok 20 śrub.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/page/2/#findComment-510092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitalone Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 dalej powracam do tematu rozrzad sprawdzony podglad parametrow silnika podczas jazdy sprawdzony minimalne zle parametry podaje czujnik cisnienia paliwa, padla tez teza ze jeszcze moze wtryski lub pompa cisnienia oleju (lancuszek w pompie powoduje stuk w silniku) zero bledow na opcomie, dalej przy mocnym przyspieszeniu ok 2000 obr metaliczne zaciecie zazgrzytanie w silniku i bialy dym z rury jakies pomysly ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/page/2/#findComment-510880 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitalone Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 tyle fachowcow zero opinii tyle mechanikow wiele opinii ostatnio szukam opinii fachowcow od turbo jest iz moze to nie byc turbo a jeden z wtryskow, jakies pomysly ? nie beda to panewki, tloki itp itd bo od 2 lat bardziej lub mniej walcze z tym problemem a jakby bylo to to juz dawo by rozsadziloby silnik ! moze jakas ankieta egr ? turbo ? wtrysk ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/page/2/#findComment-511079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitalone Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 od wczoraj ciezko odpalal wymieniony akumulator (o wiekszej mocy 75 750) rano ledwo odpalil po 5 h tylko klikniecie w silniku nawet nie zakrecil za drugim razem odpalil dluga jazda z przycinaniem przy 2000-3000 obrotow teraz juz tylko klika auto stoi unieruchomione   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/page/2/#findComment-511195 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 jeszcze raz ale po polsku kolego bo nic nie zatrybilem. Co do mocnego klepania przy ostrym pryzspieszaniu to na 100% wtryskiwacz. Leje ciurkiem co powoduje oczewiscie takie spalanie gwaltowne punktowe i dlatego klepie. Oczewiscie dalsza jazda ekstremalna spowoduje dziure w tloku i splyniecie do miski. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62174-17-cdti-80-km-przycina-przy-przyspieszaniu/page/2/#findComment-511273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.