Gość Mateusz D-08 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Witam, Mam Corse D, 2007 rocznik, 1,3 CDTI ecoflex 75KM, Problem pojawił się nagle, tydzień temu Obrotomierz zachowuje się dziwnie choć po aucie nic nie jestem wstanie zauważyć tzn jakiegoś odchylenia w pracy silnika Odpalam auto, obrotmierz jest na 0, a nie tak jak powinien na przynajmniej 900 obrotach stojąc w miejscu, a gdy jadę dochodzi czasem do tysiąca - jest tak jak ma być ale o 1000 mniej..Inna akcja to znowu jak nie zapale auta i tylko dam na akcesoria to obrotomierz idzie do okolo 300 obrotow na nieodpalonym silniku! Włącze go i jest ok ale jezdze jak benzyną tzn o ta skale jest "za wysoko" Zdjęcia w załączniku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przeemmek Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 mam ten sam problem i nikt nie umie pomoc:(( ja się już przyzwyczaiłem i nie patrze na wskazówke:D   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Miałem w Corsie C kilka razy ten problem ze nie pokazywało obrotów na luzie ale też zero odzweu niestety. Chyba mało znany problem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Panowie a nie jest tak że sygnał na obrotomierz idzie z alternatora ? (tak było w poprzednich modelach z silnikiem diesla)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz D-08 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 więc co za tym może iść?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 To że np wtyczka przy alternatorze nie kontaktuje - oznaczona na obudowie zwykle jako W. Lub przewód jest gdzieś przetarty itp   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 (edytowane) sygnal jest z czujnika walu korbowego bo jak padlo sprzeglo na alternatorze to obroty wskazywal z reszta bez paska tez obrotomierz dziala samą awarie czujnika walu bym wykluczyl bo wtedy silnik tez by nie dzialal prawdlowo wskazalbym na polączenie ecu-licznik lub (nazwe to) potencjometr wskazowki obrotomierza Edytowane 9 Czerwca 2013 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz D-08 Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Jest to do naprawy ? Czy jest to inwazyjne w naprawie, tzn czy trzeba ściagać dużo elementów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 przed wyjeciem licznika najpierw bym sprawdzil licznik pod op com test elementow wykonawczych   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maksyss Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Witam, Czy udało się komuś rozwiązać problem niedziałającego obrotomierza ? Bo u mnie tak samo działa jak napisał autor wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.