Gość Sasha Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Co może dawać efekt taki sam jak przepływka ? Spóźniona reakcja na pedał gazu i ogólnie dość słabe wkręcanie się na obroty ? Zrobię dzisiaj filmik poglądowy jak będę w aucie. Dodam, że przepływka została podmieniona na 3 inne ze sprawnych samochodów i moja wędrowała też do nich i u nich działa bez problemu u mnie nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62230-vivaro-zn%C3%B3w-przep%C5%82ywka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 a czemu nie podlaczysz kompa i nie sprawdzisz co nie tak ?? tylko w ciemno czesci wymieniasz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62230-vivaro-zn%C3%B3w-przep%C5%82ywka/#findComment-490450 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sasha Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Może dlatego, że w Świnoujściu nie ma człowieka, który umie obsługiwać to co ma. W każdym bądź razie zrobiłem sobie mały sprawdzian. Na luzie obroty rosną dobrze, gorzej jest jak jest obciążenie to ruszanie jest katorgą. Z jedynki to nawet laczka nie przypali a o ruszeniu z 2 to można zapomnieć bo zbiera się jak pies do jeża. Przyśpieszenie od 0 do 100 w granicach 35 sekund. Po ściśnięciu węża od turbo i w miarę podnoszenia obrotów wąż się rozpręża aż do momentu, że nie można go ścisnąć. Po odłączeniu przepływki wyraźne pogorszenie reakcji na pedał gazu jak i przy podnoszeniu obrotów trwa to znacznie dłużej niż po podłączeniu. EGR zaślepiony,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62230-vivaro-zn%C3%B3w-przep%C5%82ywka/#findComment-490470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 sprawdz kostke,woda leje sie na nia jesli jeszcze nie robiles podszybia,swego czasu walczylem z kostka od przeplywki i egra bo zasniedzialy moze dziorka na dolocie sie pojawila?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62230-vivaro-zn%C3%B3w-przep%C5%82ywka/#findComment-490542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sasha Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Mam pewną hipotezę, że będzie to skrzynka pochodzenia renault laguna, ale nie jestem pewien tego w 100% lub podciśnienia, na czwartek umówiłem się w Szczecinie w aso na diagnostykę, zobaczymy co powiedzą a jutro popatrzę te kostki, może trochę isolu pomoże, sprawdzę przejścia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62230-vivaro-zn%C3%B3w-przep%C5%82ywka/#findComment-490618 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 w aso to bedzie wygladac nastepujaco przeplywka,pozniej egr,pozniej zaworki turbiny,na koniec czepna sie pompy masz opcoma to zrob logi i moze cos sie wypatrzy skrzynka z laguny w sensie skrzynia biegow?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62230-vivaro-zn%C3%B3w-przep%C5%82ywka/#findComment-490657 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sasha Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ta skrzynia biegów. Mam jakiś interface ale nigdzie nie mogę pod niego znaleźć dobrego programu. Jedyny jaki mi działa to scanmaster-elm ale pokazuje zero błędów. No turbo to ma już prawie 300k nabite, egr po uszkodzeniu wymieniony na oryginał i zaślepiony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62230-vivaro-zn%C3%B3w-przep%C5%82ywka/#findComment-490664 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sasha Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 No to tak, udało mi się "wbić" do ASO Renault na komputer i w sumie to jedyne do czego się przyczepił to podciśnienia. Dosyć ciekawą metodę mi pokazał, o której nie wiedziałem, mianowicie "na papierosa". Dym pokazał gdzie jest nieszczelność. Wszystko wróciło do normy. Od dawna z kolei mam taki jakby niecofający się pedał sprzęgła i dopiero gość w aso zwrócił mi uwagę, że w pewnym momencie idzie po skosie, czyli od góry schodzi normalnie a potem w końcowej fazie jakby skręca w lewo, do tego nie cofając się powoduje, że czujnik na pedale sprzęgła nie jest wciskany przez blachę na pedale, czyli mamy kolejny błędny odczyt. Niestety na takie dłuższe zabawy nie miał czasu bo i tak przyjął mnie poza kolejnością. Więc pytanie, czy ktoś wyciągał już pedał sprzęgła i wie jak się do niego zabrać, czy jest gdzieś może jakiś rysunek poglądowy jak on jest zamontowany ? Swoją drogą na allegro widziałem pedał gazu, hamulca ale sprzęgła nie... ciekawe dlaczego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62230-vivaro-zn%C3%B3w-przep%C5%82ywka/#findComment-490747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 (edytowane) sadzilem ze to przez egr ciekawe z tym papierosem,ale zawor upustowy caly czas praktycznie ciagnie spore ilosci wiatru,nawet ksiazka sam naprawiam sugeruje czysczenie gombki pod wiekiem zaworu co 20k zeby przeplyw byl prawidlowy co wplywa na zywotnosc pompy vac podcisnienia powinien pomierzyc vacumetrem (niejestem pewien nazwy) na wyjsciu z pompy(tym malym) i na koncu przewodu ktory jest wpiety w gruche turbiny zamykajac szczelnie gorny otwor na zaworku upustowym, wywali to blad ale chyba innego sposobu niema Edytowane 11 Czerwca 2013 przez wojtekcichy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62230-vivaro-zn%C3%B3w-przep%C5%82ywka/#findComment-490778 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 potwierdzam. Nie ma to jak pomiar vacumetrem. Wkurzało mnie jak kilkakrotnie jeździłem do warsztatu szukając usterki. Kolesie mierzyli mi ciśnienie. Jak zapytałem czy jest ok. twierdzili że jest ok ale nie potrafili mi powiedzieć ile bo nie umieli odczytać ze skali . Ktoś wczesniej wydrapał na szkiełku ile powinno być. Paranoja! Kupiłem sobie na necie vacumetr za ok 50 zł i sam sobie pomierzyłem (z pomocą forum:) ) Przy okazji poznałem troszkę budowę i zasadę działania tego ukłądu. Wartości ciśnień opisane są na forum (przy pompie vac ok -0,9 bar bezpośrenio, przy turbinie na jałowych obrotach min -0,6 bar) Z pedałem sprzęgła miałem podobny problem u siebie. Plastykowa półoś się wyciera dlatego też pedał wchodzi krzywo do łapaka w kształcie litery v. Jeśli wytrze się na tyle zaczyna obcierać o ten łapak co objawia się niekiedy błędem czujnika sprzęgła oraz nieodbijającym do końca pedałem sprzęgła. Ja to zrobiłem u siebie cęgami. Lekko wygiąłem ten metalowy łapak i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62230-vivaro-zn%C3%B3w-przep%C5%82ywka/#findComment-490783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.