Gość popencjusz Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 jeśli jest na jałowych to normalne że występuje niższe ciśnienie od atmosferycznego. Pytanie tylko: ile niższe? Dobrze jak by ktoś Ci wykonał odczyt danych rzeczywistych podczas jazdy. Wtedy kumaty mechanik a nie wymieniacz postawi diagnozę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62324-brak-poprawy-po-wymianie-czujnika-doladowania/page/2/#findComment-491200 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Ciegno od turbo zaciąga do końca. Cięgno jest zaciągnięte cały czas czy tylko przez chwilę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62324-brak-poprawy-po-wymianie-czujnika-doladowania/page/2/#findComment-491417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 odpalasz silnik i cięgno ma się zaciągnąć do końca. Dodajesz gazu i w granicy 2500 wzwyż cięgno zaczyna wracać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62324-brak-poprawy-po-wymianie-czujnika-doladowania/page/2/#findComment-491419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Junior1992 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Tego czy wraca jak przekroczy 2.5 tyś obrotów to nie sprawdzałem. Dzisiaj zobaczę. A jeżeli nie bedzie wracać to czego moze to być wina?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62324-brak-poprawy-po-wymianie-czujnika-doladowania/page/2/#findComment-491468 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Junior1992 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Dzisiaj sprawdzałem i ciegno jest cały czas w jednej pozycji niezależnie od tego czy jest 2,5 tyś obrotów czy więcej. Czyżby przez to wyskakiwał błąd? Czego to moze być wina?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62324-brak-poprawy-po-wymianie-czujnika-doladowania/page/2/#findComment-491542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 jeśli po odpaleniu auta cięgno się zaciąga a później już się nie rusza nawet jak podkręcisz obroty powyżej 3500. to wina leży po stronie elektrozaworu przy turbinie. Zakładam że po odpaleniu cięgno idzie do końca i nie da się go bardziej wciągnąć (ręką).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62324-brak-poprawy-po-wymianie-czujnika-doladowania/page/2/#findComment-491558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Junior1992 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 A czy wystarczy go podmienić z którymś przy akumulatorze czy wymienić na nowy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62324-brak-poprawy-po-wymianie-czujnika-doladowania/page/2/#findComment-491565 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 tak ale tylko z jednym z nich. Poszukaj w tym temacie na forum już pisano o zamianie tych elektrozaworów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62324-brak-poprawy-po-wymianie-czujnika-doladowania/page/2/#findComment-491590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1021 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Witam koledzy: Podpinam się pod temat: Posiadam Opla Astrę G 1.7cdti i mam taki problem: Jakiś rok temu wyskoczył mi błąd p0105 (czujnik ciśnienia doł. turbiny) brak mocy, 3 tys. obrotów i tyle; Więc kupiłem używany czujnik map sensor pojeździłem może z pół roku i dalej wyskoczył mi ten sam błąd i te same objazwy; pomyślałem sobie że może ten używany czujnik nie był już w 100% sprawny i kupiłem nowy oryginalny założyłem i dalej przez jakieś kilka miesięcy miałem spokój ale autko jakby nie miało już takiego przyśpieszenia: Teraz, właściwie dzisiaj dalej mi wywaliło ten błąd p0105 ( brak mocy, max 3 tys. obrotów): Jak myślicie koledzy jaka może być tego przyczyna??? Może turbina pada?, pomóżcie;   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62324-brak-poprawy-po-wymianie-czujnika-doladowania/page/2/#findComment-491852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 nie wiem czy przypadkiem nie udało Ci się przez tyle czasu wywołać błędu a wymiana czujników była zbędna. Może np. wiesza się elektrozawór przy turbinie lub samo cięgno w turbinie. Rzadko ale występuje i wywala błąd. Czujnik jak już pewnie czytałeś wcześniej to prawie ostatnia rzecz która się w tym układzie może popsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62324-brak-poprawy-po-wymianie-czujnika-doladowania/page/2/#findComment-491856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.