Skocz do zawartości

Założenie LPG do Astry H


Gość marek1185

Rekomendowane odpowiedzi

Gość darek2805

Ja kupiłem wraz z instalacją, ale poprzedni właściciel kupił instalke z dobrej półki, dbał o auto, więc nie mam problamów. Tak jak napisał Rafał golas ale jak mi się wydaje, ma magiczny pstryczek, który daje frajdę z jazdy, to przycisk w konsli środkowej "sport" i skórzana tapicerka, ledy do jazdy dziennej. Ten drugi, ksenony, światła p/mgielne i tempomat, pakiet chrom. Wybór należy do Ciebie a i tak nie będziesz miał pewności, że dokonałeś dobrego. :-) Życzę powodzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marek1185

Dziś nie odbierał tel jak dzwoniłem ale jak mi powie że nie ma opcji zejsc niżej niż te 600zł co dodał więcej to odpuszczę sobie. Co do ksenonów to mialem w astrze G i jeżdzę teraz vectrą C szału nie ma moim zdaniem a koszt wymiany żarnik, żarówką i też czunik AFL to już inna bajka. Już przed kupnem Astry G miała być H a teraz padło na nią poraz kolejny choć na początku wygrywała A4 B6 ze względu wielkościowych i późniejszym wrzuceniu wózka za rok lub dwa :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko od siebie unikaj instalacji BRC - one są dobre do momentu kiedy nie zaczną się sypać wtryski i reduktor...

(komplet 4 wtryskiwacze 800-1000zł, reduktor 400-500zł). Poza tym to nie są instalacje na nasze warunki klimatyczne(kwestia korekt)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marek1185

Ok dzięki za informacje. A może ktoś mi powie czy Astra GTC z silnikiem 1.4 nadaje się pod LPg i co ważniejsze czy to w ogole jedzie? :-D

Edytowane przez marek1185

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego ma nie jechać?

jak dobrze dobrana, zamontowana i ustawiona instalacja to nie wiesz na czym jedziesz póki nie spojrzysz na centralkę lpg...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marek1185

Chodzi bardziej o te skromne 90km bo jak kojarze 1.4 bardziej jest do LPG jak 1.6 które mam też na oku fajne z instalacją LPG ale niestety jak nie chce problemów to trzeba wyeliminować. A co powiecie o czymś takim?

http://otomoto.pl/opel-astra-gtc-okazja-tanio-C29621511.html

Edytowane przez marek1185

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Ja już bym wolał 1.6 bo ma przy najmniej 100KM i silnik mniej wysilony.

Ten z ogłoszenia to z Włoch czyli koniecznie trzeba sprawdzić stan lakieru i nie tylko. Wiadomo jak tam się parkuje, nie zdziw się jak okaże się że całe auto lakierowane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marek1185

No wiem bo jak to powiedział kuzyn mieszkający we Włoszech to je... orzechowce tak parkują że zawsze będzie gdzieś obdarty. 1.6 przecież nie tolerują gazu więc to byłby strzał w nogę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marek1185

Czytalem w paru miejscach że lajlepsze ze względu na moc i nie tworzenie się luzów zaworowych jest 1.8 125 a że w 1.6 i 1.8 140 już ten problem się pojawia także ile ludzi tyle opini jak widzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności