Skocz do zawartości

głośna praca po naprawie silnika


Gość qui

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mojej Mery 1,6 16V 100km zafundowałem zmianę uszczelniaczy i pierścieni bo miała apetyt na olej około 1l na 1000km.

Odebrałem z warsztatu i słychać przy dodawaniu i odejmowaniu gazu terkotanie jakby zawory.

Pan mechanik powiedział że mam spokojnie śmigać i ułożyć silnik po naprawie. Podabno ma ucichnąć po paruset km tylko czy ucichnie?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Czasem tak jest że zawory potrafią poklepać po naprawie. Jeżeli zalany świeżym olejem to spokojnie jeździj. U nie ucichły po ok 1000km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie takie klepanie po wymienie pierścieni skończyło się rozerwaniem silnika - korby poszły na wolne, bokiem. Może źle dokręcił korby i klepie na panewkach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzywy12

700km i klepie nadal.

Czy jest tam jakaś regulacja zaworów?

Witam.

Nie ma regulacji luzu zaworów.Objawy wskazują na problemy w układzie korbowym.Coś mechanik narozrabiał.

Auto szybko do oględzin,póki jeździ i zmień mechanika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności