Skocz do zawartości

Licznik z C20NE do X25xe


Rekomendowane odpowiedzi

1. panowie wiem ze pewnie bylo to walkowane ale juz mnie wkurza to ze nie dziala mi obrotomierz po swapie z c20ne na x25xe, licznik zostal z c20ne ale obrotomierz podlaczylem wedlug schematu i klapa lezy nawet nie drgnie moze mi ktos wytlumaczyc jak to zrobic?

 

2. Druga sparawa jest gorsza, cos ciagle kradnie mi prad, miernikiem sprawdzalem na amperach i po zwarciu czerwonej koncowki do + akumulatora a czarnej do klemy + pokazywal mi 0,94 po wyciagniecu bezpiecznika swiatel postojowych oraz kabiny pokazuje 0,54 a po wyciagnieciu bezpiecznika jeszcze od centralki i awaryjnych spadlo do 0,22 wiec to kradnie prad? dodam ze swieci mi check engine, czasami tylko zgasnie jak odpale i po paru sekundach znowu swieci, ladowanie alternatora to 13,2 gdy odpale samochod. mozecie mi pomoc bo juz rece opadaja...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. odczytać błędy.

2. prąd kradnie jeszcze co innego, bo 0,22A to stanowczo za dużo. Prąd spoczynkowy ma wynosić do 70-80mA czyli 0,07-0,08A.

3. obrotomierz powinien działać bez przełączania czegokolwiek. Mając teraz V6 obrotomierz powinien zawyżać wartość obrotów (bo v6 ma 6 impulsów a 2.0 ma 4) ale powinien działać. Żeby było ok. to trzeba sam obrotomierz podmienić w zegarach - na taki z v6.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blad mam tylko jeden czujnik polozenia walu korbowego. moze mi przez niego swiecic check i nie dzialac obrotomierz? a moze czujnik walka rozrzadu? bo obrotomierz mam podlaczony dobrze zielony kabel z wiazki x7 do zielonego od obrotomierza Złącze przy X11 ECU silnika (nogi pasażera)kostka zielona

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno wszystko grać, bo NE miał taki sam czujnik wału jak c25xe ale nie jestem pewien czy taki sam jak x25xe.. No ale skoro wali błąd to podmień czujnik - może to być ta przyczyna, bo obrotomierz pokazuje obroty silnika, a jeśli czujnik wału nie żyje, to obrotek nie ma co pokazać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz podmienie czujnik walu i walka i zobacze moze akurat wrescie ten check nie bedzie mnie razil po oczach, czujnik spalania stukowego tez mam nie dokrecony kluczem manometrycznym tylko recznie bo nie mialem jak tam dojsc tym kluczem moze to tez miec wplyw? najgorsze jest to ze nie wiem przy ilu jest odcinka, wiem ze czasami jakby mi poszarpywal w zakresie gdzies 3500-4500 obrotow ale to moze wina pompy bo zostala od C20NE

Edytowane przez x25xeCali

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtyczki mam tak: czerwona stukowy, zolta czujnik walka a biala walu korbowego

 

uor8.jpg

 

dzis pojechalem na kanal zeby zmienic alternator i nie udalo mi sie, nie wiedzialem ze musze sciagac polos zeby wyciagnac alternator

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności