Gość slawek7 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Chce u siebie wymienić przednie amortyzatory. Z racji tego że temat był i dość często pojawiają sie wypowiedzi że po wymianie tych przednik zbieżność siada i trzeba regulować mam pytanie. Czy to prawda? Nie dotykam drążków kierowniczych tylko odkręcam śruby mocowania amortyzatora więc czy to prawda i czy ewentualnie można jakoś poradzić sobie aby nie ustawiać zbieżności? Wypowiedzi o zbieżności nie były potwierdzone tylko luźno powiedziane i dlatego pytam, czy jak ktoś z Was wymieniał to faktycznie miał problem ze zbieżnością?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63496-wymiana-przednich-amortyzator%C3%B3w-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Faktycznie zbieżność się zmienia. 2 śruby mocujące amortyzator do zwrotnicy mają po ok. 0,5-1mm luzu każda, więc kąt zwrotnicy na pewno się zmieni. Trzeba robić geometrię.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63496-wymiana-przednich-amortyzator%C3%B3w-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-498645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Potwierdzam, jak ruszasz McPhersona, zbieżność jest wskazana   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63496-wymiana-przednich-amortyzator%C3%B3w-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-498646 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek7 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ale zbieżnośc w sensie pochylenia koła, czy tak jak drążek kierowniczy jest krzywy. Pochylenie mogę sobie darować, ale jak samochód zacznie ściągać to juz kiepsko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63496-wymiana-przednich-amortyzator%C3%B3w-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-498662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zbieżność to jedno a pochylenie koła to drugie. Obie te rzeczy mają wpływ na prowadzenie i zachowanie się samochodu na drodze. Daruj sobie geometrię, to na koleinach będziesz latał jak szmata, a opony zmieniał co roku. Masz zrobić pełną geometrię przedniego zawieszenia po takim zabiegu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63496-wymiana-przednich-amortyzator%C3%B3w-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-498665 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ja u siebie amortyzatory odpinałem chyba z cztery razy i jakoś nic się złego nie dzieje. :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63496-wymiana-przednich-amortyzator%C3%B3w-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-498691 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Można i 10. Ja od czasu ścięcia NOWEJ opony po wymianie amorów, wolę stracić 8 dych i zrobić geometrię. Stracę 8 dych a opona prawie 300.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63496-wymiana-przednich-amortyzator%C3%B3w-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-498699 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.