Gość Tomi1991 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Czy wy też macie taki skok temperatury od 23 stopni jest ciepło a jak się zmieni na 20 to już dobry chłód wieje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63657-problem-z-klimatronikiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 3 stopnie to odczuwalna różnica, najpierw ustaw nadmuch na manual a potem sprawdzaj odczucia temperatury   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63657-problem-z-klimatronikiem/#findComment-499734 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomi1991 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 na manual ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63657-problem-z-klimatronikiem/#findComment-499737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 jak ustawisz na auto to klima automatycznie ustawia temperature (masz czujniki w kabinie i na zewnatrz od temperatury i naslonecznienia) jak na zewnatrz jest 16 i nawet jak wali slonce a ustawisz na 23 to bedzie grzac a nie chlodzic w trybie manualnym tez bedzie grzac w S klasie tak mam i na 21 jak ustawie to lekko chlodzi na 23 juz leci cieple niewazne czy auto czy manual w ustawieniach w klime manualnej wogole to nie wystepuje chlodek leci caly czas   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63657-problem-z-klimatronikiem/#findComment-499738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 w dodatku przy zmianie temp w auto zmienia się siła nawiewu, więc jak jest 23 ustawione, i ustabilizowane to po zmianie na 21 będzie wiało nie dość że zimniej to i mocniej...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63657-problem-z-klimatronikiem/#findComment-499797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gabriel81 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Witam Wczoraj zauważyłem pewną zależność Otóż po włączeniu nawiewu a nawet bez, ale po włączeniu zapłonu słychać podczas przełączania dziwne odłosy z kokpitu, troche słabo słychać gdyż nagrywane było to telefonem komórkowym. Jeśli ktoś ma jakis pomysł to proszę o pomoc, zaznaczę że podczas przełączania nawiewu kierunki sie zmieniają, na nogi itp https://www.youtube.com/watch?v=bAnRAyLTSJc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63657-problem-z-klimatronikiem/#findComment-503806 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 bez słuchania napiszę (bo teraz nie mam jak) że pewnie słychać klapę dystrybucji powietrza. Połóż się i pod kierownicą zobaczysz zębatkę białą ze ślimakiem - ona nią steruje. Czasem sucha zębatka tez potrafi głośno chodzić. Raczej pewnie jednak słychać jest pracę tej klapy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63657-problem-z-klimatronikiem/#findComment-503807 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gabriel81 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 czyli wystarczy ją czymś nasmarować ?? albo się coś może zblokowało ? ok idę zobaczyć co to jest   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63657-problem-z-klimatronikiem/#findComment-503808 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 samą zębatkę i ślimak wazeliną techniczą. Jeśli chodzi o klapę to pewnie bez zrozbierania się nie obędzie. jeśli jeszcze nic tam głośno nie strzela to wartoby zastanowić się nad wyborem popołudnia i spędzenie go w garażu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63657-problem-z-klimatronikiem/#findComment-503811 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gabriel81 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Otóż zajrzałem tam i rzeczywiście ten trzpień od takiego ramienia poruszał się w tym ślimaku przy okazji wydając ten właśnie dźwięk to najpierw prysnąłem WD40 od widocznej strony ślimaka jak również po drugiej stronie gdzie też poruszają się chyba 2 lub jedno ramię przełączające nadmuch a potem wytarłem to trochę i nasmarowałem wazeliną techniczną, następnie przez kilka minut przełączałem te wszystkie tryby nawiewu aby się dobrze ta wazelina rozeszła, użyłem do tego szczoteczki do zębów zamiast pędzelka. Trochę to pomogło ale wciąż głośno pracuje silniczek, i teraz mam pytanie, czy ten silniczek jest konstrukcyjnie podobny do tego który kieruje klapą do zamykania nawiewu wewnętrznego / zewnętrznego? bo mam taki pomysł żeby po prostu go zdjąć i trybiki nasmarować, czy też to jest raczej silnik do wymiany ? Oto linki do zdjęć które wykonałem dziś rano http://imageshack.us/photo/my-images/855/cgza.jpg/ oraz http://imageshack.us/photo/my-images/706/hn0z.jpg/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63657-problem-z-klimatronikiem/#findComment-503865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.