Skocz do zawartości

problem z klimatronikiem


Gość Tomi1991

Rekomendowane odpowiedzi

jak ustawisz na auto

to klima automatycznie ustawia temperature (masz czujniki w kabinie i na zewnatrz od temperatury i naslonecznienia)

jak na zewnatrz jest 16 i nawet jak wali slonce

a ustawisz na 23 to bedzie grzac a nie chlodzic

w trybie manualnym tez bedzie grzac

w S klasie tak mam i na 21 jak ustawie to lekko chlodzi

na 23 juz leci cieple niewazne czy auto czy manual w ustawieniach

 

w klime manualnej wogole to nie wystepuje

chlodek leci caly czas

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dodatku przy zmianie temp w auto zmienia się siła nawiewu, więc jak jest 23 ustawione, i ustabilizowane to po zmianie na 21 będzie wiało nie dość że zimniej to i mocniej...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Wczoraj zauważyłem pewną zależność

Otóż po włączeniu nawiewu a nawet bez, ale po włączeniu zapłonu słychać podczas przełączania dziwne odłosy z kokpitu, troche słabo słychać gdyż nagrywane było to telefonem komórkowym.

 

Jeśli ktoś ma jakis pomysł to proszę o pomoc, zaznaczę że podczas przełączania nawiewu kierunki sie zmieniają, na nogi itp

 

https://www.youtube.com/watch?v=bAnRAyLTSJc

 

:gwizd:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez słuchania napiszę (bo teraz nie mam jak) że pewnie słychać klapę dystrybucji powietrza. Połóż się i pod kierownicą zobaczysz zębatkę białą ze ślimakiem - ona nią steruje. Czasem sucha zębatka tez potrafi głośno chodzić. Raczej pewnie jednak słychać jest pracę tej klapy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samą zębatkę i ślimak wazeliną techniczą. Jeśli chodzi o klapę to pewnie bez zrozbierania się nie obędzie. jeśli jeszcze nic tam głośno nie strzela to wartoby zastanowić się nad wyborem popołudnia i spędzenie go w garażu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż zajrzałem tam i rzeczywiście ten trzpień od takiego ramienia poruszał się w tym ślimaku przy okazji wydając ten właśnie dźwięk to najpierw prysnąłem WD40 od widocznej strony ślimaka jak również po drugiej stronie gdzie też poruszają się chyba 2 lub jedno ramię przełączające nadmuch a potem wytarłem to trochę i nasmarowałem wazeliną techniczną, następnie przez kilka minut przełączałem te wszystkie tryby nawiewu aby się dobrze ta wazelina rozeszła, użyłem do tego szczoteczki do zębów zamiast pędzelka. Trochę to pomogło ale wciąż głośno pracuje silniczek, i teraz mam pytanie, czy ten silniczek jest konstrukcyjnie podobny do tego który kieruje klapą do zamykania nawiewu wewnętrznego / zewnętrznego? bo mam taki pomysł żeby po prostu go zdjąć i trybiki nasmarować, czy też to jest raczej silnik do wymiany ?

 

:maruda:

 

:wow:

 

Oto linki do zdjęć które wykonałem dziś rano

 

http://imageshack.us/photo/my-images/855/cgza.jpg/

 

oraz

 

http://imageshack.us/photo/my-images/706/hn0z.jpg/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności