Skocz do zawartości

astra f po przekręceniu kluczyka nie podaje paliwa przy odpalaniu tak


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Kupiłem opla astre f 1997 1.6 16v + Sekwęcja i mam problem, pompka paliwa po przekręceniu kluczyka nie działa,działa w trakcie kręcenia rozrusznikiem przez co po całej nocy pompka zamiast wyrównać cisnienie nie załancza sie i musze kręcić auto z 5 sekund wtedy załapie później już pali od cyku. ktoś ma jakiś pomysł?

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64067-astra-f-po-przekr%C4%99ceniu-kluczyka-nie-podaje-paliwa-przy-odpalaniu-tak/
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sprawdź czy do przekażnika dochodzi prąd po przekręceniu kluczyka i ogónie sprawdź przekażnik. Przekażnik powinien być z przodu w nogach pasażera po prawej stronie, z tego co pomiętam to jest różowy.

http://i1263.photobucket.com/albums/ii625/kamyk198/278769101-Img_0264-5_zps0fb1f4aa.jpg

 

I chyba nie ma działać. U mnie pracuje tylko gdy silnik kręci się ale problemów z odpalaniem nie mam.

Może masz nieszczelny układ paliwowy i zapowietrza się, pomyśl też nad zaworkiem zwrotnym.

 

Po przekręceniu kluczyka pompa powinna "dobić" ciśnienie w układzie.

Jeżeli układ byłby, pojawiłby się sączenie w okolicach układu.

Paliwo może cofać się do zbiornika tak dzieje się np w passatach 1.9 TDI wygniata sie gniazdo zaworka w mech. pompie paliwa.

 

Nie będę się upierał że mam rację co auto to może być inaczej.

Można zrobić prosty test - odkręcić zaworek kontrolny na listwie paliwowej (jeśli jest) i wdusić go. Następnie po załączeniu zapłonu powtórzyć test.

 

Pompa ma działać podczas kręcenia rozrusznikiem. Tak jest skonstruowany sterownik silnika - są obroty wału jest paliwo i iskra. Nie ma obrotów to nie ma. Dobijanie ciśnienia miały SPI, w MPI tego raczej nie stosowano, przynajmniej nie spotkałem się.

 

Właśnie sprawdziłem w Omedze i po przekręceniu kluczyka pompa załącza sie na pare sekund. Jutro sprawdze w Astrze.

 

U mnie w c16se podaje podczas kręcenia rozrusznikiem, wcześniej nie. Problemów z rozruchem zero. Może pompka już nie podaje takiego ciśnienia, albo przytkany jest filterek paliwa.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności