Gość impress Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Witam. Czy rozrzad ma jakis znaczacy wplyw na moc auta ? Wiem .ze 1.3 cdti to nie demon predkosci ale mam wrazenie .ze wogole nie ma mocy z dolu. Czy w zwiazku z problemem z rozrzadem badz napinaczami wyskakuje jakis blad ? Dodam .ze nie zauwrzylem zadnych dziwnuch dzwiekow z okolic rozrzadu zarowno na cieplym jak i na zimnym silniku....olej pilnuje na 3/4 skali....auto ma 150000 .... w jaki sposob sprawdzic stan napinacza ? Auto pali normalnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Jesli nie ma jakiś dziwnych odgłosów z okolic rozrządu to wszystko z nim ok, jakby łańcuch ci przeskoczył to albo byś wogóle nie odpalił, albo auto wogóle nie miałoby mocy... zależy co rozumiesz pod pojęciem że wogóle nie ma mocy z dołu, generalnie 70km na stałej geometrii to nie wyścigówka, generalnie tak od 1400-1500 powinno dość dobrze przyspieszać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 (edytowane) Ciagnie dopiero od 1800 -2000 /nie jedynka/....a na jedynce trzeba go mocnie pokrecic.....jak juz mam na dwojce /i biegi w gore/ w okolicach 2000 obrotow to idzie ok.... Edytowane 1 Listopada 2013 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Bo maksymalny moment obrotowy to 170Nm przy 1750obr. i od tych obrotów przyspiesza a nie żadnych 1400-1500   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus397 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 kurcze mi na zimnym silniku cos stuka jak się nagrzeje to już nie,i wlasnie nie wiem czy to rozrząd czy co ... ale zauważyłem ze jak mam wcisniete sprzęgło to stuka na zimnym jak puszcze to już nie..dziwna sprawa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 to elementy sprzegla lub skrzyni troche dwumas   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus397 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 myślisz ze to kolo dwumasowe a nie rozrząd? pytanie czemu tylko na zimnym stuka ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 ... ale zauważyłem ze jak mam wcisniete sprzęgło to stuka na zimnym jak puszcze to już nie..dziwna sprawa sprzeglo nie ma nic wspolnego z rozrzadem wiec to bedą elementy przniesienia napedu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 .....zauważyłem ,że silnik najgłosniej słychac przy obrotach 2500 czy wtedy osiąga on największy moment obrotowy , a później nastepuje spadek ? Czy obroty silnika są sterowane elektornicznie chodzi mi o styuajcę ,że przy temperaturach obencyh obroty są w granicach przy rozruchu 900 a po jakimś czasie spadają do około 600.... pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 obrotami steruje komputer ,a na podstawie temperatury otoczenia juz ponizej 8 st c juz podnosi i minimalne obroty bieg jalowy 900 obr /min ,a na po rozruchu ok 1000 tak wiec jest ok tylko ze nawet w lecie minimalne obroty to 800 /min wiec to twoje 600 to zla interpretacja lub przeklamanie wskazowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.