Gość impress Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) ...dzieki za informacje....a kwestia momentu obrotowego i głośniejszej pracy silnika ? Edytowane 12 Listopada 2013 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 mulenie od dolu moze byc zawalony kolektor i egr coz znow bedzie zima a po niej przybedzie kolejne kilkadziesiąt egrow do czyszczenia... a glosniejsza praca n na wyzszych obrotach hmm trudno stwierdzic ale jezdzi...(prawdopodobnie dwumas ) daje znaki istnienia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 ...na wyższych obrotach niz 2500 jest ok (normalna praca)....wyraźnie mocniej słychac przy obrotach oscylujacyh na 2500 .... w szczególności pod dość mocną górkę..... ... co do egr to na wiosnę się będzie trzeba za to zabrac....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Obroty sterowane są automatycznie i przy niższych temperaturach zawsze wyższe. Przeniesienie momentu na skrzynię najbardziej odczuwalne jest właśnie w zakresie ~1800-2500 - stąd słyszysz ten rezonans. Co zaobserwować można także przy zestawie ze sztywnym kołem zamachowym.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 mulenie od dolu moze byc zawalony kolektor i egr coz znow bedzie zima a po niej przybedzie kolejne kilkadziesiąt egrow do czyszczenia... Przepraszam .ze nie zakładam oddzielnego watku.... .....tylko jak byłby egr , kolektor zasyfiony to wyskakiwał by błąd a owego błedu nie ma......nie mówiąc już o przepływce......czy możliwe .ze egr od nowości i jest ok.....auto z dołu ma tylko problem sie zbierać.....wyskakuje tylko p0683-04   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 (edytowane) jak jezdzisz z ikrą byc moze ze jest ok..ale z doswiadczenia wiem ze jak jest okres zimowy to egr nie daje znac o sobie (mimo zablokowania ecu nie pokazuje bledu) a jak sie robi wiosna pierwsze cieplejsze dni powyzej 15 st pojawia sie kluczyk i dalej diagnostyka komputerowa powie ze niesprawny egr (zaciety) Zima to czas kiedy nie da sie energiczne przyspieszac bo jest czesto slisko ,silnik jest zimny wiec sie rusza delikatnie ...itp wtedy egr pracuje w wiekszosci w pozycji otwartej no i potrafi sie zablokowac.uchylony ,a wtedy kolektor zbiera wszystkie mikroelementy ze spalinami dlatego pisalem juz gdzies o tym nie raz gaz w podloge przy przyspieszaniu ...ten egr nie lubi jazdy na emeryta Edytowane 13 Listopada 2013 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 jak się nie da w zimie... przypominam, że mam egr od nowości i za chwile 300tys   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 poprawie Zima to czas kiedy przyspiesza sie delikatniej (zalezy od warunkow drogowych)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 (edytowane) Dzieki za odp. ....az tak mulowato nie smigam ale cos mi z dolu mocy brak ...jedynka strasznie krotka..... jak juz krece ostro to leci....dziwi mnie to ze zadnego bledu nie ma......dodam .ze obroty sa normalne nie skacza na jałowym biegu ani nie łapie mula podczas wyprzedzania przy duzych predkosciach (a odstepstwa od tego swiadcza o egr?)..taka sytuacja byla jak temperatury byly > +15 i bledu zadnego nie bylo poza swiecami....jak by turbina nie domagala to tez by blad wywalilo...auto wkreca sie normalnie na obroty powyzej 3500...moze oczekuje duzo lepszej zwinnosci z jedynki a to tylko 70 kucy ...czy Wasze CC tez nie powalaja wygluszeniem wnetrza ? Edytowane 13 Listopada 2013 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 czy Wasze CC tez nie powalaja wygluszeniem wnetrza ? Niestety to tylko cc i tam wygłuszeń prawie nie ma, jak włożysz ok 40kg wygłuszeń to będzie dopiero spora różnica, generalnie silnik słychac bardzo wyraźnie a geometrycznie ze wzrostem prędkości wzrasta głośnośc, do tego co nieco lubi skrzypieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.