Skocz do zawartości

astra II 1.7 cdti zapowietrzanie układu paliwowego


Rekomendowane odpowiedzi

No i oringi w obudowie filtra paliwa wymienione i nie pomogły. Zaworek zwrotny zamontowany i problem z odpalaniem jest nadal tylko, że teraz trochę inny, wcześniej auto albo nie odpaliło za 1 razem a jak odpaliło to nie od razu weszło na normalne obroty(jakby się przydławiło) a teraz po 3-5 sekundach kręcenia odpala i ładnie wchodzi na obroty a po paru sekundach jak nie dodam gazu to zgaśnie. Gdy po wyłączeniu silnika pracuje jeszcze pompa to jak tylko się wyłącza to słychać przez 2 sekundy jakby coś w silniku zasysało bądź wypuszczało powietrze i nie wiem czy tak powinno być... po prostu ręce już mi opadają bo lubię to autko a mechanik nie potrafi nic konkretnego powiedzieć... Cały czas myślę jeszcze o tej obudowie filtra, że może coś tam jest nie tak, a Wy co myślicie o podłączeniu na chwilę bezpośrednio przewodów wyłączając z układu filtr paliwa?

 

Zrób tak jak piszesz. Na chwilę omiń filtr paliwa i sprawdź czy jest lepiej. Nic się nie stanie jak tak zrobisz. Nieraz zdarzało się, iz to obudowa filtra miała jakieś nieszczelności i układ się zapowietrzał. Jezeli okaże się, że to obudowa to wymienisz na nową i po problemie.

 

no jesli myslisz ze zaworek zwrotny tryzma w 100% ciecz zwlaszcza przez kilka godzin to zycze powodzenia. Poza tym jesli bedzie gdzies nieszczelnosc na filtrz elub przewodach to nic to nie pomoze.

Wg procedury tis to z teog co pamietam to trzeba wymienic filtr z obudową, wezyki i przelewowe i nawet te od baku do silnika zeby sie pozbyc zapowietrzania. Oczeiwscie zaczyna sie od tych najczesciej wadliwych elelementow i tanszych. Ja zalecam zawsze wymiane filtra na ten od golfa 2 1.6TD oraz zalozenie dodatkowej pompki elektrycznej podajacej paliwo z baku. Taka pompka rozwiazuje problem praktycznie zawsze a nawet jest jeszcze lepiej jak w aucie nowym z tym silnikiem.

 

  • 2 tygodnie później...

 

 

Taka pompka rozwiązuje problem praktycznie zawsze a nawet jest jeszcze lepiej jak w aucie nowym z tym silnikiem.
po założeniu pompki może być jeszcze gorzej, w 1.7 pompa paliwa jest zastosowana pompa zasyssająca mechaniczna. Kiedyś jak w Bosmalu podali paliwo pod ciśnieniem to pracował jak traktor .. jest pytanie jakie ciśnienie wytwarza pompka. Jak bedzie za mocna to będzie masakra.

Myslę, że lepszym rozwiązaniem bedzie sprawdzenie filtra paliwa .. tzn. jego ominięcie i weryfikacja co wtedy sie dzieje.

 

No to zobacz soebie na forum vectry unlimited jak gosc sobie dolozyl pompke i jak pali bez i z p[ompka. Co mialoby tam szkodzic ta pompka to tez nie rozumiem. Zreszta zawsze mowie pompka podajaca czyli wystarcza 0.7 czy 0.8 bara ale jak sie wstawi 1.5 bara ot tez nic nie bedzie. Pompy paliwowej jak od wielopunkta czyli 3.5 barowej to nigdy nie kazalem bo nie ma potrzeby takiej zakladac.

 

Wesol ale to nie był silnik 1.7 jakie mamy w Astrze, Corsie, Meriwie czy Zafirze. Do jakiego silnika dołożył tę pompkę? Chodzi o to, że jak dołożysz ciśnienie przed pompą zasysającą to pompka będzie podwyższać ciśnienie i powodować zaburzenia przepływu w pompie wysokiego ciśnienia. Wiem jednak, że jak podali ciśnienie 3 bary przed pompę to na wolnych chodził jak traktor takie fajne było spalanie w cylindrach.

 

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności