Gość kaoek Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 nie mam czasu pytałem znajomego mechanika, który wymieniał mi kiedyś w tym altku regulator napięcia, czy ma jakieś pomysły co do tego wzbudzenia, ale nie ma pomysłu więc chyba będę jeździł aż walnie mój miernik jest zdaje się wyjątkowo zabawkowy bo zawyża pomiary tak przynajmniej o 10% w górę Jaki silnik? ISUZU 1.7 DTI 2003 VIN W0L0TGF3538056235   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64659-17-dti-przy-uruchomieniu-nie-dzia%C5%82a-licznikobrotomierz-pali-si%C4%99-kontrolka-%C5%82adowania/page/2/#findComment-664277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 (edytowane) Na 95% altek do roboty W DTI chyba obrotomierz czyta sygnał z altka, dlatego nie działa. Edytowane 15 Marca 2017 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64659-17-dti-przy-uruchomieniu-nie-dzia%C5%82a-licznikobrotomierz-pali-si%C4%99-kontrolka-%C5%82adowania/page/2/#findComment-664279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 więc chyba będę jeździł aż walnie Twoje auto.Ale jak w końcu od przeładowania rozwali aku i do tego padnie sterownik silnika to będziesz wtedy złomował pytałem znajomego mechanika, który wymieniał mi kiedyś w tym altku regulator napięcia, czy ma jakieś pomysły co do tego wzbudzenia, ale nie ma pomysłu Jak on nie ma pomysłu to niech ci go chociaż wymontuje a ty go zawieź do fachowca który ci go zregeneruje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64659-17-dti-przy-uruchomieniu-nie-dzia%C5%82a-licznikobrotomierz-pali-si%C4%99-kontrolka-%C5%82adowania/page/2/#findComment-664284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaoek Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 W końcu napięcie sprawdziłem dobrym miernikiem i było zupełnie ok. W granicach 14V napięcie ładowania. Tylko nie chciał się wzbudzać kiedy był zimny. Jednak wymieniłem ten alternator, na taki http://allegro.pl/alternator-opel-astra-combo-corsa-meriva-isuzu-1-7-i6678492487.html Przejechałem na nim 500km i zaczęły się kłopoty. Czasem przestawał ładować, zapala się i gaśnie kontrolka ładowania. Potrafił to zrobić na postoju, na wolnych obrotach, ale też ostatnio w czasie jazdy, przy 120km/h na trasie, po przejechaniu 180km. Lampka ładowania zaczyna mi się zapalać i gasnąć, migało tak parę minut, a potem przestało i dalej przejechałem 50km bez takich objawów. Taka magia W międzyczasie sprawdziłem i nasmarowałem smarek kontakt. styki kabli dochodzących do altka, ale nie zmieniło to nic specjalnie. Sprawdzaliśmy tez dając dodatkową masę. Sprzedawca zgodził się wymienić mi altek na nowy w ramach gwarancji, ale znów kłopot i koszty wymiany. Tak z ciekawości, co może być przyczyną takiego zachowania świeżo zregenerowanego alternatora? Poza oczywistym słabym zregenerowaniem Co konkretnego może szwankować w altku?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64659-17-dti-przy-uruchomieniu-nie-dzia%C5%82a-licznikobrotomierz-pali-si%C4%99-kontrolka-%C5%82adowania/page/2/#findComment-666374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Myślę że źle zregenerowany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64659-17-dti-przy-uruchomieniu-nie-dzia%C5%82a-licznikobrotomierz-pali-si%C4%99-kontrolka-%C5%82adowania/page/2/#findComment-666387 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.