Gość D2 Witek Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Witam. Zmieniłem pompę CR w Vivaro bo na starej już ciśnienia nie było.Pompe kupiłem nowa wraz z elektrozaworkiem.Zmienione zostały także czujnik położenia walu i czujnik ciśnienia na listwie CR.Przy zmianie pompy nie ściągałem kol rozrządu tylko umiejętnie je zablokowałem żeby się nie przestawiły. Układ odpowietrzyłem aż pokazało się ciśnienie na wtrysku . Jednakże po włączeniu zapłonu świeci na desce stop i po 5 sekundach zapala się świeca żarowa.Po kilku próbach kręcenia silnik nie daje objaw życia.Moze wie ktos jak ustawic kola rozrzadu,gdzie sa znaki na wale korbowym? Ewentualnie jaki kabel obd2 wraz z programem pójdzie na vivaro bo mam elm 327 i wylądował w śmietniku po wczesnym potraktowaniu go pięcio kilowym młotkiem.Dodam ze tej chwili nie jestem pewny czy stop zapalil mi sie przed wymiana pompy.Pomocy!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64756-vivaro-25dti-nie-odpala-po-zmianie-pompy-cr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) ten silnik ustawia sie na blokady jesli chodzi o pasek,kola to juz wieksza filozofia,jeszcze nie spotkalem nikogo kto by wiedzial jak to zrobic wlasciwie kontrolka ktora swieci to stop czy stop w silniku? Edytowane 23 Listopada 2013 przez wojtekcichy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64756-vivaro-25dti-nie-odpala-po-zmianie-pompy-cr/#findComment-509912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość D2 Witek Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Sam stop tylko swieci i po chwili swiece(check) sie zapalaja.A jak wal sie blokuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64756-vivaro-25dti-nie-odpala-po-zmianie-pompy-cr/#findComment-509951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 wkreca sie blokade po wykreceniu prawej sruby obudowy filtra oleju o ile sie nie myle, gmp 1i4 tloka jest kiedy klin na wale jest skierowany ku gorze a walki mniejszymi wcieciami w strone przodu prostopadle do plaszczyzny glowicy,ustawialem je na kontownik stolarski,niektozi twierdza(nawet aso) ze kolo pompy cr w momencie gmp 1 i 4 tloka powinno byc ustawione by w otworze na czujnik byl widoczny otwor na kole,niektozi twierdza ze powinna byc widoczna kreska, niewiem jak sie je ustawia ale napewno zadna z wyzszych metod nie jest wlasciwa,jesli sadzisz ze ruszyles kolo pompy to moge popatrzec jak to najlatwiej byloby ustawic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64756-vivaro-25dti-nie-odpala-po-zmianie-pompy-cr/#findComment-509966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.