Gość D2 Witek Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Witam. Zmieniłem pompę CR w Vivaro bo na starej już ciśnienia nie było.Pompe kupiłem nowa wraz z elektrozaworkiem.Zmienione zostały także czujnik położenia walu i czujnik ciśnienia na listwie CR.Przy zmianie pompy nie ściągałem kol rozrządu tylko umiejętnie je zablokowałem żeby się nie przestawiły. Układ odpowietrzyłem aż pokazało się ciśnienie na wtrysku . Jednakże po włączeniu zapłonu świeci na desce stop i po 5 sekundach zapala się świeca żarowa.Po kilku próbach kręcenia silnik nie daje objaw życia.Moze wie ktos jak ustawic kola rozrzadu,gdzie sa znaki na wale korbowym? Ewentualnie jaki kabel obd2 wraz z programem pójdzie na vivaro bo mam elm 327 i wylądował w śmietniku po wczesnym potraktowaniu go pięcio kilowym młotkiem.Dodam ze tej chwili nie jestem pewny czy stop zapalil mi sie przed wymiana pompy.Pomocy!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) ten silnik ustawia sie na blokady jesli chodzi o pasek,kola to juz wieksza filozofia,jeszcze nie spotkalem nikogo kto by wiedzial jak to zrobic wlasciwie kontrolka ktora swieci to stop czy stop w silniku? Edytowane 23 Listopada 2013 przez wojtekcichy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość D2 Witek Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Sam stop tylko swieci i po chwili swiece(check) sie zapalaja.A jak wal sie blokuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 wkreca sie blokade po wykreceniu prawej sruby obudowy filtra oleju o ile sie nie myle, gmp 1i4 tloka jest kiedy klin na wale jest skierowany ku gorze a walki mniejszymi wcieciami w strone przodu prostopadle do plaszczyzny glowicy,ustawialem je na kontownik stolarski,niektozi twierdza(nawet aso) ze kolo pompy cr w momencie gmp 1 i 4 tloka powinno byc ustawione by w otworze na czujnik byl widoczny otwor na kole,niektozi twierdza ze powinna byc widoczna kreska, niewiem jak sie je ustawia ale napewno zadna z wyzszych metod nie jest wlasciwa,jesli sadzisz ze ruszyles kolo pompy to moge popatrzec jak to najlatwiej byloby ustawic   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.