Skocz do zawartości

Kadett mi nie odpala


Gość Zygmunt64

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zygmunt64

Wymieniłem akumulator, cewke rozruchu, czujnik temp silnika. Samochód normalnie odpalal przez tydzień, niestety dziś znowu nie odpala. Pompka wyje, pali się lampka od silnika, gdy Ktos mnie pociągnie zapala od razu. Mial Ktos taki przypadek?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 36
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Dodane obrazy

1.wypada sie przywitac

2.zapala sie kontrolka to wypada odczytac bledy

3.sprawdza sie podstawy czyli iskra i paliwo czy dochodzi do silnika

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błedy sprawdzone i wymienione czesci. i nadal kontrolka sie swieci ?

swiece suche a iskra jest ?

możliwe ze pompka chodzi ale nie podaje takiego cisnienia ja powinna. filtr zapchany lub jest na wykonczeniu.

dodam ze ostatnio w nexi u kolegi tak było ze pompka chodzila tzn było ja słychac ale paliwo podawala nie zawsze

Edytowane przez przemo222
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zygmunt64

przemo222 sprawdzę to co mi powiedziałeś, pompka, filtr. Błędy sprawdzone, części wymienione - kontrolka się świeci, nie "zresetowana". Dziś rano z górki zapalił, więc iskra jest.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjmij pompke i sprawdz na stole jakis pojemnik z benzyna zanurz przewód i zobaczysz czy wgl podaje paliwo

albo podaje tylko słabo

może to tez byc głupi filterek

 

 

a przewody wymieniony zaplonowe swiece też moga byc na wykonczeniu ?

no i sprawdz kopulke czy czysto moze palec uwalony ?

pozdro

Edytowane przez przemo222
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zgredzik69

Witam, jestem znajomym osoby zakładającej temat.

 

 

Mechanik, który sprawdzał błędy, nie podał ich właścicielowi tylko kazał wymienić akumulator i czujnik temperatury silnika.

Akumulator jest nowy, czujnik też, tak samo jak przewody WN, cewka WN, kopułka, moduł.

Przyjechałem do właściciela zbadac sprawę, niestety przy mnie opelek zapalał normalnie i nie sprawdzałem czy podaje paliwo, czy jest iskra itp...skoro odpalał to znak, że wszystko ok...Silnik mógł być jeszcze troszkę ciepły po przyjeździe właściciela z pracy.

Stwierdziłem, że może masa do silnika i do karoserii jest słaba i podczas odpalania na zimno rano olej jest gęstszy i rozrusznik zabiera dużo prądu, gdzie komputer lub cewka przy spadku napięcia "głupieje". Na ciepło, gdy olej jest rozrzedzony rozrusznik ma mniejsze opory i mniej zżera prądu, przez co autko podpala..To było podejrzenie i powiązanie całości z rozrusznikiem, bo przecież z "pycha" auto odpala po przekręceniu kół od razu ( rozrusznik nie używany podczas takiego odpalania)


Poprawiłem styk minusa akumulatora z karoserią - dałem porządne kable od spawarki.Silnik także porządnie "uziemiłem"

Autko odpalało od strzała, bez najmniejszego problemu, rano również, po 8 godzinach na parkingu przed zakładem pracy również.

Dziś rano znowu foch i znowu z popychu na dotyk....

Jest jedna rzecz która mnie zaniepokoiła, po wymianie "mas" silnika i karoserii, przy odpalaniu auta zgasilem światło w garażu i gdzieś między cewką wn a akumulatorem tam gdzie idzie dość sporo kabli widziałem przebicie ( autko i tak zapalało) ruszyłem, tę wiązkę i przebicie zniknęło...potem nie szukałem dokładnie skąd to się wzięło...

Nie jestem mechanikiem, ale problemu doszukuje się ciągle w "prądach" Ciężko stwierdzić czego mu brakuje podczas fochów, bo nie byłem przy tej maszynie jak nie chciał zapalić a właściciel rano musi dojechac do pracy i po prostu spuszcza go z górki przed domem co jest uciążliwe.

 

Proszę mi powiedzieć, gdzie w tym kadeciku jest filtr paliwa i czy jego zapchanie może powodowac takie cyrki? przecież z popychu odpala po lekkim przekręceniu kół. ..

 

Czekam na sugestie.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Zgredzik69
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro widziales przebicia to trzeba je usunac

auto ma juz swoje lata

instalacja mogla sie pokruszyc i stad przebicia

niestety to dosc czasochlonna praca

trzeba cala instalacje dokladnie sprawdzic

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zgredzik69

Prosze powiedzieć, ten kadet ma automatyczne ssanie na podstawie odczutu temperatury ? jeśli tak to który czujnik za to odpowiada? Przewody postaram się przejrzeć.Moze uda mi się być tam jak autko nie odpala, wówczas sprawdziłbym czy zanika iskra, czy moze nie podaje paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem

Edytowane przez Zgredzik69
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.