Gość Sylwian Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 mozesz jeżdzić tak cały czas ale miej na uwadze że gdy będziesz miał załaczony tylko 2h czyli sam tył to nie potrzebnie będzie ci siękręcił przedni napęd czyli przednie półosie i przedni wał napędowy.W skrzyni reduktora przód będzie rozsprzęglony więc na asfalcie nic sie nie stanie,ale szybciej sie zużyją przeguby,krzyżak,itp.no i niepotrzebny hałas wirujących części wszystko sie rozklekocze i dostanie luzów tylko dlatego że ci sie nie chce wyleż z autka.Możesz sobie założyć automaty i nie będziesz musiał wychodzić z autka lecz manuale są lepsze ,pewniejsze,mocniejsze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6510-nap%C4%99d-4x4-w-fronterze-problemy/page/4/#findComment-182228 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Witam posiadam frontere B sport z 2000 roku chodzi mi czy można odłonczyć przedni napęd i śmigać tylko na tylnim ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6510-nap%C4%99d-4x4-w-fronterze-problemy/page/4/#findComment-179844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 wydaje mi sie ze domyslnie jest ustawione na tylny naped dopiero po zalaczeniu reduktora masz 4x4 i biegi terenowe tak jest w longu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6510-nap%C4%99d-4x4-w-fronterze-problemy/page/4/#findComment-179473 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ronisaiz Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Tak samo jak w longu. We wszystkich Fronterach docelowo na przełożeniu 2H działa tylni napęd. przód jest dołączany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6510-nap%C4%99d-4x4-w-fronterze-problemy/page/4/#findComment-178631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Witam mobilki!!! Mam problemik i prosze o pomoc w jego rozwiazaniu. Mam opla frontere 2.3 TD 93r. kupiłem go niedawno, okazało sie ze przy przełaczeniu napedu 4X4 bez wzgledu czy to szosowa, czy terenowa skrzynia jadac zaczyna cos szczelac tak jakby cos przeskakiwalo, moje odczucia to tak jakby w przednim napedzie ale pewny nie jestem, nie wiem czy to mechanizm roznicowy czy cos innego, pierwszy raz mam samochod z napedem 4X4 moze sie myle ale wydaje mi sie ze powinno to chodzic normalnie a nie szczelac. przy tym szczelaniu i przeskakiwaniu auto lekko szarpie. nie wiem co to moze byc, bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu poniewaz chciałbym aby moje autko bylo w pelni sprawne. Z gory dziekuje za odpowiedzi, mozna pisac na maila, gg czy tez na forum. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6510-nap%C4%99d-4x4-w-fronterze-problemy/page/4/#findComment-142912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 pewnie problem już rozwiazałeś ale nie napisałeś w czym problem ( będzie dla potomnych )... jezeli strzelanie idzie od koła to na 99% masz wywalone sprzęgiełka, zapewne automaty.. na chwilę obecną wymiana na chyba jedyne rozsądne manuale w cenie bodaj 550 za uzywki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6510-nap%C4%99d-4x4-w-fronterze-problemy/page/4/#findComment-113974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam:) mam problem Jak wymienić osłony przegubów przednich???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6510-nap%C4%99d-4x4-w-fronterze-problemy/page/4/#findComment-99501 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sylwian Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 odkręcasz koło aby mieć lepszy dostęp odkręcasz dekielek piasty zdejmujesz segerek zabezpieczenie na końcówce półosi,za pomocą ściągacza wyciskasz sworzeń dolnego wachacza,potem sworzeń końcówki drążka kierowniczego,odciągasz całą zwrotnicę na zewnątrz półoś wyjdzie wtedy z piasty,zdejmujesz opaski z gum osłonowych przegubu zewnętrznegio i wewnętrznego wycierasz smar z wewnątrz przegubów przemywasz to i widzisz w przegubie wewnętrznym tym od str.mostu zabezpieczenie na frezikach wyciągasz je za pomocą szczypiec do ściagania segerów ewentualnie dubiesz wkrętakiem itp aby ci wyszedł seger,seger zdjęty wyciągasz półoś na wierzch,myjesz przeguby zakładasz nowe osłony gumowe ,zakładasz seger napychasz nowym smarem dajesz nowe opaski wkładasz półoś w piaste montujesz dolny sworzeń wachacza,końcowke drążka kierowniczego zakładasz seger na koncowke półosi w piaście,dekielek,koło i w droge http://fotoporady.pxd.pl/album/16121/1/wymiana-oslon-na-przegubach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6510-nap%C4%99d-4x4-w-fronterze-problemy/page/4/#findComment-99413 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 bardzo dziękuję za pomoc i dokładne opisanie krok po kroku co trzeba zrobić teraz już wszystko jasne:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6510-nap%C4%99d-4x4-w-fronterze-problemy/page/4/#findComment-99236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moyses Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witam wszystkich Mam taki problem że nie odłącza mi się napęd na 4 a jak załączę to słychać stuki zgrzyty a nie kiedy jak już się uda załączyć to jest takie dzwonienie w prawym przednim kole a potem ciężko odłączyć. Proszę o pomoc może ktoś tak samo miał. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6510-nap%C4%99d-4x4-w-fronterze-problemy/page/4/#findComment-90851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.