Skocz do zawartości

Napęd 4x4 w Fronterze - problemy


Rekomendowane odpowiedzi

mozesz jeżdzić tak cały czas ale miej na uwadze że gdy będziesz miał załaczony tylko 2h czyli sam tył to nie potrzebnie będzie ci siękręcił przedni napęd czyli przednie półosie i przedni wał napędowy.W skrzyni reduktora przód będzie rozsprzęglony więc na asfalcie nic sie nie stanie,ale szybciej sie zużyją przeguby,krzyżak,itp.no i niepotrzebny hałas wirujących części wszystko sie rozklekocze i dostanie luzów tylko dlatego że ci sie nie chce wyleż z autka.Możesz sobie założyć automaty i nie będziesz musiał wychodzić z autka lecz manuale są lepsze ,pewniejsze,mocniejsze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wydaje mi sie ze domyslnie jest ustawione na tylny naped dopiero po zalaczeniu reduktora masz 4x4 i biegi terenowe

 

tak jest w longu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam mobilki!!! Mam problemik i prosze o pomoc w jego rozwiazaniu.

Mam opla frontere 2.3 TD 93r. kupiłem go niedawno, okazało sie ze przy przełaczeniu napedu 4X4 bez wzgledu czy to szosowa, czy terenowa skrzynia jadac zaczyna cos szczelac tak jakby cos przeskakiwalo, moje odczucia to tak jakby w przednim napedzie ale pewny nie jestem, nie wiem czy to mechanizm roznicowy czy cos innego, pierwszy raz mam samochod z napedem 4X4 moze sie myle ale wydaje mi sie ze powinno to chodzic normalnie a nie szczelac. przy tym szczelaniu i przeskakiwaniu auto lekko szarpie. nie wiem co to moze byc, bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu poniewaz chciałbym aby moje autko bylo w pelni sprawne. Z gory dziekuje za odpowiedzi, mozna pisac na maila, gg czy tez na forum. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

pewnie problem już rozwiazałeś ale nie napisałeś w czym problem ( będzie dla potomnych )...

jezeli strzelanie idzie od koła to na 99% masz wywalone sprzęgiełka, zapewne automaty.. na chwilę obecną wymiana na chyba jedyne rozsądne manuale w cenie bodaj 550 za uzywki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

odkręcasz koło aby mieć lepszy dostęp odkręcasz dekielek piasty zdejmujesz segerek zabezpieczenie na końcówce półosi,za pomocą ściągacza wyciskasz sworzeń dolnego wachacza,potem sworzeń końcówki drążka kierowniczego,odciągasz całą zwrotnicę na zewnątrz półoś wyjdzie wtedy z piasty,zdejmujesz opaski z gum osłonowych przegubu zewnętrznegio i wewnętrznego wycierasz smar z wewnątrz przegubów przemywasz to i widzisz w przegubie wewnętrznym tym od str.mostu zabezpieczenie na frezikach wyciągasz je za pomocą szczypiec do ściagania segerów ewentualnie dubiesz wkrętakiem itp aby ci wyszedł seger,seger zdjęty wyciągasz półoś na wierzch,myjesz przeguby zakładasz nowe osłony gumowe ,zakładasz seger napychasz nowym smarem dajesz nowe opaski wkładasz półoś w piaste montujesz dolny sworzeń wachacza,końcowke drążka kierowniczego zakładasz seger na koncowke półosi w piaście,dekielek,koło i w droge http://fotoporady.pxd.pl/album/16121/1/wymiana-oslon-na-przegubach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich

Mam taki problem że nie odłącza mi się napęd na 4 a jak załączę to słychać stuki zgrzyty a nie kiedy jak już się uda załączyć to jest takie dzwonienie w prawym przednim kole a potem ciężko odłączyć.

Proszę o pomoc może ktoś tak samo miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności