Gość gregy Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 (edytowane) Zwróciłem dziś uwagę jak to jest u mnie. Przyciski od szyb gasną odrazu po zamknięciu, a te na kierownicy od radia po 10 sekundach. Kiedyś chyba tak nie było, coś mi się kojarzy, że też mrygały te na kierownicy i od szyb dłużej świeciły się. Potrafiły włączać się nawet po kilku godzinach postoju, tak jak pisałem wcześniej myślę, że mogło mieć to związek z klapką. hmm...to u mnie jest jeszcze inaczej bo te na kierownicy swieca sie najdluzej i gasna na koncu po tych na drzwiach.. Edytowane 10 Stycznia 2014 przez gregy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65187-zwiekszony-pob%C3%B3r-pr%C4%85du-na-postoju/page/3/#findComment-517342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jgrzegorz Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 U mnie na kierownicy gasną odrazu po wyciągnięciu kluczyka a na drzwiach po 5 minutach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65187-zwiekszony-pob%C3%B3r-pr%C4%85du-na-postoju/page/3/#findComment-517716 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregy Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Dzieki jgrzegorz! to potwierdza, ze cos jest u mnie nie tak! ale nie wiem czy do konca dobrze zrozumiales, nie chodzi o wyjecie kluczyka tylko jak to jest po zamknieciu centralnego zamka z kluczyka...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65187-zwiekszony-pob%C3%B3r-pr%C4%85du-na-postoju/page/3/#findComment-517761 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jgrzegorz Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 To co napisałem powyzej,jest po zamknięciu auta z kluczyka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65187-zwiekszony-pob%C3%B3r-pr%C4%85du-na-postoju/page/3/#findComment-517834 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregy Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 ok rozumiem, dzieki raz jeszcze! no to byc moze jestem na dobrym tropie zeby znalezc przyczyne... Ostatnio mysle o takiej rzeczy - dlaczego moje problemy ze zwiekszonym poborem pradu rozpoczely sie nagle od momentu kiedy padl stary akumulator i od tego momentu cos mi kradnie prad(nawet akumulator nowy byl wymieniony na gwarancji bo poczatkowo myslalem ze to aku jest wadliwy i nic to nie pomoglo pobor pradu nadal isnieje i cos szybko rozladowuje aku) Macie jakies pomysly, z czym moze miec to zwiazek?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65187-zwiekszony-pob%C3%B3r-pr%C4%85du-na-postoju/page/3/#findComment-517879 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmarcinicramm Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Myślę, że problemy ze zwiększonym poborem prądu zaczęły się wcześniej i dlatego padł stary akumulator.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65187-zwiekszony-pob%C3%B3r-pr%C4%85du-na-postoju/page/3/#findComment-518038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kolina Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Witajcie,odgrzewam temat po przeczytaniu całości .Mam podobny problem a mianowicie po 4 miesiącach od zakupu Astry H 2012 1.6 benzyna pojawił mi się podobny problem tj. po 3-4 dniach nie używania auta akumulator jest rozładowany i nie da się auta odpalić (wcześniej były okresy, że auto stało tydzień, dwa bez używania i odpalało bez żadnego ale nawet w zimie).Co prawda, jestem laikiem jeśli chodzi o mechanike itd. Ale mam miernik – sprawdziłem ile było na akumulatorze i pomiar podał 9.6 -9,8 V.Na kablach z innego samochodu auto odpaliło - pomiar ładowania wykazał około 14 V czyli z tego co wiem ok.Wymontowałem akumulator i na noc (13h) ładowałem prostownikiem. Po tej operacji pomiar na aku pokazał 12.69 V a po 10 godzinach stania w domu spadło do 12.59.Pojechałem do kolegi, który ma dużą wiedzę w temacie napraw aut – zaczął mierzyć mi "upływ prądu w stanie spoczynku" i wyszły następujące wyniki (tu dodaje, że wykluczył uszkodzenie aku).:0,01 A – 0,02 A- po jakimś czasie od wyłączenia silnika tj. jakieś 10-15 minut0,22 A – po otwarciu drzwi – ten stan utrzymuje się przez jakieś 10 minut aż do zadziałania przekaźnika odpowiedzialnego za oświetlenie wnętrza (ten za którego odpowiada bezpiecznik nr 13).I teraz najważniejsze – mieliśmy się już poddać ale zauważyliśmy na mierniku, iż co około 15 minut (3 zbadane kolejne okresy czasowe tj. 16:45, 17:00, 17:15) nagle bardzo mocno skacze pobór prądu – do wartości 0,55 A – utrzymuje się przez jakieś 10-15s, spada do 0,35 A i utrzymuje się przez podobny czas.Kamerką wykluczyliśmy brak wyłączenia oświetlenia schowka czy też bagażnika.Moje pytania brzmią.:1. co może drążyć tak prąd (w tak regularnych odstępach czasu) bo po tym co przeczytałem na tym wątku ten okresowy pobór jest 10x większy niż „norma” (czy obstawiacie uszkodzoną klapę recyrkulacji - obieg wewnętrzny/ zewnętrzny powietrza ?)2. co byście na moim miejscu z tym zrobili – co doradzacie ?3. Czy ten 10 minutowy pobór prądu rzędu 0,22 A do zadziałania przekaźnika przy samym otwieraniu drzwi jest dopuszczalny/normalny ?4. Czy jeżeli pojadę np. do ASO Opla zdiagnozowanie tego problemu dla nich może stanowić jakiś duży – czasochłonny a co za tym idzie kosztowny dla mnie problem ?5. Czy znacie jakiegoś dobrego fachowca w tym temacie w Trójmieście do którego ewentualnie można by było z tym problemem pojechać i który nie zedrze ze mnie przysłowiowej ostatniej koszuli ?Przepraszam, jeśli gdzieś byłem mało precyzyjny, czy też post przydługi – tak jak pisałem w tematyce naprawy aut jestem laikiem itd.Z góry bardzo dziękuję za Wasze odpowiedzi Edytowane 17 Maja 2015 przez Kolina   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65187-zwiekszony-pob%C3%B3r-pr%C4%85du-na-postoju/page/3/#findComment-583965 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 odlaczcie alarm moze on tak wariowac (kilka takich tematow jest na forum) nic innego w sumie nie ma po zgaszeniu auta wartosci 0.001-0.002 sa prawidlowe ale te skoki wskazuja na alarm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65187-zwiekszony-pob%C3%B3r-pr%C4%85du-na-postoju/page/3/#findComment-583966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 w 0.001 czy 0.002 ampera to nie wierze. takich wynikow nie maja nawet stare toyoty. Raczje pomylka o jedno zero czyli gdzies 0.02 ampera co daje nam 20 mili amper.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65187-zwiekszony-pob%C3%B3r-pr%C4%85du-na-postoju/page/3/#findComment-583974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Wesol kij z tym zerem wazne zeby dojsc co prad zasysa a nie o jedno zero robiz afere Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65187-zwiekszony-pob%C3%B3r-pr%C4%85du-na-postoju/page/3/#findComment-583997 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.