wesol Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Punkt dorabiania kluczy dorobi wszystko to co wymieniales bez programowania pilota bo do tego jest potrzebny tech 2 oryginalny. Techa2 posiada kazde ASO opla i koszt programowania kluczyka (bynajmniej w ASO Nowogard) kosztuje 52 zl brutto. Żeby bylo smiesznie to za ta sama usluge programoweania ASO w Szczecinie sobie ceni duzo wiecej a prywatny warsztat opla tez przebil ta cene.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6527-astra-ii-pilot/page/3/#findComment-300852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Niedawno nabyłem OPLA ASTRE II no i miałem problem z pilotem, raz działał a raz nie, rozłożyłem go na części i okazało się że gniazdo na baterie było wyrwane, więc go przylutowałem. Złożyłem i poszedłem zrobić test. Samochód nie reagował na pilot, wkładałem do stacyjki naciskałem guzik i nic zero reakcji. Czy ktoś wie co teraz z tym zrobić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6527-astra-ii-pilot/page/3/#findComment-290074 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Zajrzyj na 55 strone ksiazeczki instrukcji obsługi. Chyba masz rozregulowany układ zdalnego sterowania. Wystarczy go zsynchronizowac. Poza tym jak masz gwarancje to niech to serwis robi za darmo. Moze nie ma styku na centralce c.z. albo na masie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6527-astra-ii-pilot/page/3/#findComment-290069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Nic z tego, próbowałem zsynchronizować ale zero reakcji   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6527-astra-ii-pilot/page/3/#findComment-289839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 jeżeli wczesniej działal a teraz nie to sprawdz czy dobrze polutowałeś może masz zimne luty albo zrobiłes gdzieś zwarcie (choć nie wątpie w twoje umiejętności )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6527-astra-ii-pilot/page/3/#findComment-289833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Rozbierz jeszcze raz pilota; w lutownicy zmien grot na taki cieniutki i z kalafonią popraw wszystkie luty. Ja juz tak reanimowalem sporo pilotow do roznych marek aut. Na koniec powtorz procedure aktywacyjna pilota w stacyjce jak podaje instrukcja.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6527-astra-ii-pilot/page/3/#findComment-289829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Ja bym go posprawdzał miernikiem. Raczej obstawiałbm uszkodzenie jakiegos elementu na skutek przegrzanaia lutownicą. Brak styku mało prawdopodobny sie wydaje. Moze w Aso maja jakis tester kluczy, ale to najprostsze i drogie rozwiazanie i nie o to chodzi. Poza tym jestes pewny na 100% za baterie??? Zawsze zawodzą takie proste elementy Upewnij sie co do bateri na początku (Ja pare lat temu kretyn chciałem juz rwać wiązki kabli z hondy a tak sie zdarzyło ze mi sie dwie zarówki na raz przepaliły swiateł mijania ...a wydawało mi sie to niemozliwe hehe jak se dzisiaj to przypomne to...)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6527-astra-ii-pilot/page/3/#findComment-289810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Zeby uszkodzic element to musial by ktos niewprawiony lutownica smigac po obwodach. Zimne luty to czesty przypadek znanay z forum vectry(klucze sa te same).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6527-astra-ii-pilot/page/3/#findComment-289783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Dzięki wszystkim za dobre rady Okazało się po ponownej rozbiórce pilota że, jak rozgrzałem cyne, to od środka gdzie nie widziałem, zlutowały się ścieszki i zrobiło się zwarcie, dioda mrugała ale pilot nie wysyłał sygnału. Powtórzyłem operacje lutowania i pilot działa jak należy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6527-astra-ii-pilot/page/3/#findComment-289583 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Poraz kolejny mialem racje. Oczewiscie nie chwalac sie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6527-astra-ii-pilot/page/3/#findComment-289573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.