marcov Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Nieszczelnosc w dolocie bardzo czesto zwiazane jest tez z uszkodzonym zaworem EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65279-opel-astra-h-17-ctdi-kontrolka-od-silnika-i-brak-mocy/page/2/#findComment-438469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MMMMariuszzzzz Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Mechanik sprawdzał działanie turbiny i daje dobre cisnienie a ogladaliśmy i nigdzie przedmuchów nie ma ,najgorsze że problem jest i to nie zawsze na krótki czas. Problem z przepływką - to chodzi o przepływomierz??? Nieszczelność w dolocie to jest przed czy za turbinką - gdzie tego szukać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65279-opel-astra-h-17-ctdi-kontrolka-od-silnika-i-brak-mocy/page/2/#findComment-438470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 zalezy jak patrzysz... ale chodzi o obieg podwyzszonego cisnienia atmosferycznego ale jesli by to byla dziura to by sie za kazdym razem w takich samych warunkach objawialo. jesli od czasu do czasu to raczej cos z elektronika przeplywka to przeplywomierz...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65279-opel-astra-h-17-ctdi-kontrolka-od-silnika-i-brak-mocy/page/2/#findComment-438494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MMMMariuszzzzz Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Przepływomierz przełoże dla sprawdzenia z Vecrty C (bo mam z takim samym silnikem 2007r.) jak bedzie kosteczka pasowała. Witam ponownie, przepływomierze zamieniłem w samochodach i nic to nie zmieniło, astra nadal mi zawodzi Za każdym razem kiedy na pare minut przegnam autko na większych obrotach silnika zapala sie samochodzik z kluczykiem i auto traci moc(zamiast 150km ma wtedy około 60 km, totalny muł) tak jak by może turbo nie działało. Wcześniej sama kontrolka gasła i odzyskiwał moc po chwili ale jest coraz bardziej źle bo nie gaśnie tylko wystarczy zgasić silnik i zapalić i wszystko jest ok. Błąd na kompie w czasie zapalenia kontrolki to nieszczelność w układzie dolotowym i często sie kasował sam po zniknieciu kontrolki. Pomocy Edytowane 26 Lipca 2012 przez MMMMariuszzzzz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65279-opel-astra-h-17-ctdi-kontrolka-od-silnika-i-brak-mocy/page/2/#findComment-438496 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MMMMariuszzzzz Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Czy to nie są objawy wadliwego działania zaworu EGR ? Czyściłem go, był troche zabrudzony (wymyłem benzyną ekstrakcyjną i dobrze się domyka szczelnie) może to cewka szwankuje. Nic to nie pomogło, miał ktos podobne objawy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65279-opel-astra-h-17-ctdi-kontrolka-od-silnika-i-brak-mocy/page/2/#findComment-450342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zubek59 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 (edytowane) Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu w moim Oplu przestaje działać turbina. Po rozpędzeniu się powyżej 100km/h i wrzuceniu na 6 bieg zapala się kontrolka od silnika i auto traci moc, coś jak by turbina przestała działać. Wtedy po wciśnięciu pedału na maxa samochód ledwo się rozpędza, prędkość pozostaje taka sama. Zanim oddam auto do mechanika, mam pytanie do Was, czy ktoś miał kiedyś podobny problem? Pozdrawiam. Połączyłem z istniejącym tematem. Następnym razem proszę korzystać z wyszukiwarki zanim napiszesz temat. Jak widać problem jest popularny i wielokrotnie omawiany na forum. bad Edytowane 24 Grudnia 2013 przez bad   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65279-opel-astra-h-17-ctdi-kontrolka-od-silnika-i-brak-mocy/page/2/#findComment-515222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Podstawa to komputer i sprawdzenie błędów. Swoją drogą podobny przypadek miałem w Vectrze B z silniczkiem 2.0 DTI, problemem był czujnik obrotów wału. Czy podczas zapalania się CE czujesz szarpnięcię?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65279-opel-astra-h-17-ctdi-kontrolka-od-silnika-i-brak-mocy/page/2/#findComment-515223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zubek59 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Tak, czuję szarpnięcie. Dodam jeszcze, że na prostej drodze gdy zapaliła się kontrolka zgasiłem na chwile silnik, po czym włączyłem i kontrolka zgasła, po paru sekundach znów się zapaliła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65279-opel-astra-h-17-ctdi-kontrolka-od-silnika-i-brak-mocy/page/2/#findComment-515844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mpoldek Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Koledzy może troche podpowiem także miałem takie problemy wszystko było spowodowane poprzez okablowanie od komputera, moge się założyć że w większości przypadków macie zabrudzone łącza komputera ktory znajduje sie w nadkolu od strony kierowcy, u mnie oprucz przechodzenia w tryb awaryjny czyli zapalania się kontrolki silnika i klucza silnik nie reagował na przyszpieszenia po przejechaniu tak ok 5 km wszystko wracało do normy mało tego jak ktoś z kolegów czytał w innym poście zabrudzenie styków komputera powoduje bardzo niebezpieczne odcięcie pedału gazu ( brak reakcji na pedał gazu ) wszystko ustało po odkręceniu komputera i kompletne oczyszczenie wiązki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65279-opel-astra-h-17-ctdi-kontrolka-od-silnika-i-brak-mocy/page/2/#findComment-516127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Tak, czuję szarpnięcie. Dodam jeszcze, że na prostej drodze gdy zapaliła się kontrolka zgasiłem na chwile silnik, po czym włączyłem i kontrolka zgasła, po paru sekundach znów się zapaliła. Jeśli masz możliwość podmień czujnik położenia wału. Bedziemy mieli pewność, że można go ew. wykluczyć i szukać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65279-opel-astra-h-17-ctdi-kontrolka-od-silnika-i-brak-mocy/page/2/#findComment-516643 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.