Gość Olaola1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ale moja to z winy samej pompki.... a nie kabelków   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 No i jeszcze jedną możliwość podałaś Więc Mirek ma co sprawdzać :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Nie mieszaj.... Mnie wskazówka wskazuje poziom paliwa i schodzi ze stanu zgodnie z jazdą... tylko rezerwa ma trochę inny pułap. Rezerwę mam mniej więcej na wysokości 1/3 podziałki na zegarach. I jest to wynikiem wsadzenia pompki ( chyba) z 2.2 A u Mirka stoi sztywno w jednej pozycji bez względu ile ma w baku.... jak to u faceta   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Może po prostu pływak przyciął się.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekhood Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) Jak jadę na rezerwie to z tą sztywnością różnie bywa, czasem spanie bierze górę......... A pompkę paliwa dostałem od razu gratis do Sintry A kostki posprawdzam, dzięki. Ma ktoś kanał pożyczyć na weekend? Może być z garażem Edytowane 9 Stycznia 2014 przez mirekhood   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Bardzo Wam dziękuje za całą dyskusje na ten temat.Wszystkie są ok.i wiele można się dowiedzieć i nauczyć. Jeżeli chodzi o wskażnik paliwa,to może te typy tak mają,ale wskażnik temperatury,to wskażnik w momencie całkowitego nagrzania pokazuje tylko ok.50 st.C a nie ok.90 st.C Pozdrawiam Wszystkich   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Czyli tuż nad kreską 40 st. Normalnie po nagrzaniu powinien być w okolicy grubej kreski pomiędzy 40 a 100. Wymień termostat, koszt niewielki i do zrobienia samodzielnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 wskażnik temperatury dochodzi tylko do połwy (ok.50 st.C) Teraz tak się wczytałam w to co napisałeś.... ale połowa to nie jest 50 stopni tylko 100 stopni Mniej więcej tak   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 U mnie na środku skali jest liczba 100,pomiedzy 100 a 0 jest 50 tu właśnie jest wskazówka po nagrzaniu. Mam jeszcze jedno pytanie (mam sinterke od paru tygodni i jeszcze nie wiem wszystkiego,nie wiem nawet ile jest pasków klinowych,ale chyba ich nie ma bo nie pisczą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Co do temperatury tak jak pisał Kacper, wymień termostat.A po więcej drobnych pytań zapraszam do tematu Pogaduchy w dziale Pozostałe.Rozbierzemy wszystkie pytania na drobne Co do paska to masz diesla... To inaczej jest u ciebie niż u mnie więc nie pomogę... Chyba że rano przy kawie poszukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.