Skocz do zawartości

Corsa B 1.6i siwy dym czy może być inny problem niż uszczelka ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

Może czerwone pole to to nie było ale myśle, ze jakbym zostawił jeszcze troche to mogłoby dojść. Czy to normalne, ze sie tak silnik grzeje ?
Jaka była temperatura po nagrzaniu i czy właczył sie wentylator ? Co z płynem chłodniczym , zauważyłes ubytki ?

Normalna temperatura pracy tego auta to 92 stopnie , u mnie tak jest nawet w te mroźne dni . Termostat otwiera się przy 96-98 stopni .

 

Jaka była temperatura po nagrzaniu i czy właczył sie wentylator ? Co z płynem chłodniczym , zauważyłes ubytki ?

Normalna temperatura pracy tego auta to 92 stopnie , u mnie tak jest nawet w te mroźne dni . Termostat otwiera się przy 96-98 stopni .

 

Dolałem wczoraj dzisiaj zrobiłem z 30-40km i nie ma ubytków, ale to chyba za krótki czas aby stwierdzić. Wydaje mi się, ze doszła do mniej wiecej 95 stopni. Jutro wieczorem znowu zrobie taki manwer ze odpale go i pochodzi poczekam z 10min i zobaczymy do jakiej temp dojdzie, a także zwróce uwage czy właczyl sie wentylator. Nie patrzyłem tak dokładnie wtedy bo to tak przy okazji wyszło. Dodam, ze w trakcie jazdy temperatura jest stała i właśnie oscyluje tak koło 92 może minimalnie wyżej. Jutro wróce z garścią faktów. Kurcze az mi sie przykro zrobiło na myśl o jakiejś poważniejsze awari n.p (upg) jestem bardzo zadowolony z tego auta, a zwłaszcza w tym silnku.

 

Moim zdaniem UPG jest najsłabszym ogniwem w tym silniku.Wszyscy moi znajomi(4 wł) łaczenie ze mna wymieniałi ta uszczelke.Ale jezeli płynu nie ubywa weze nie sa twarde to nie ma sie czym martwic na zas.U mnie były klasyczne objawy ubytek plynu twarde weze i wyciek oleju z lewej strony silnika z upg.Ja miałem pecha ze trafiłem na nie uczciwego mechanika który nie splanował głowicy(ale oczywiscie kase za splanowanie wział)no i upg po 6 miesiacach wywaliło od nowa no i sie wydało ze głowica była nie planowana....

Teraz bym to zrobił sam ale wtedy nie miałem zielonego pojecia nawet jak rozrzad zmienic....

 

Zostawiłem sobie zeby pochodził tak z 10-15min na luzie zaczynałem od ok 91 stopni (po krótkiej przejażdzce) dochodziła do 95. Wentylator czasami sie załączał

 

Jezeli sie wentylator załaczył na luzie znaczy ze prawidłowo.Jezeli płynu nie ubywa to bym sie nie martwił.....

 

Przejechałem 100km po dolaniu i ubyło z 100ml czyli chyba mamy rozwiązanie. Za to teraz jak są w miare normalne temperatury to ustał problem z dymem.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności