Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Abs mi akurat nie potrzebny hehe ale napewno jest to pomocne przy naprawie predkosciomierza , także może u mnie w końcu zacznie działać na stale a nie tylko do pierwszego zakrętu , dzięki

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/#findComment-522795
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzałem już połączenia we wtyczce głównej wszystkie maja około 1030ohm. elektrozawory w pompie "klepią" jak sie poda napięcie, przekaznika nie mogłem wyjąć ale słychać że klepie, Bezpiecznik absu cały żarówki w stopach dobre. Jest coś jeszcze co moge sam w domu sprawdzic zanim pojade na kompa?? Dodam że ABS sie świeci odkąd kupiłem samochod i nie gaśnie, licznik działa.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/#findComment-522866
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze sprawdzić czy pojawia się napięcie na czujniku gdy koło będzie się kręcić.

Nie będzie to duża wartość - około 100mV przemiennego napięcia przy obrotach koła 60rpm (to info z Vectry ale powinno być podobnie)

Czujnik można też sprawdzić przez pomiar napięcia na pinie B9. Tzn czy pojawi się po wciśnięciu hamulca.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/#findComment-522869
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka świeci cały czas od przekręcenia kluczyka nawet nie mignie. ten czujnik od świateł stop na dwa kable?? Czujniki byly sprawdzane na opornośc czyli przerwy w komunikacji z nimi nie ma, czyli kontrolka powinna gasnąc od razu po odpaleniu?

Jak grzebałem pod kierownicą zauważyłem że są ucięte 2 kabelki i jeden fioletowy z czarnym paskiem drugi siwy z czarnym paskiem

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b4a38b20a98e10c.html

może miec to związek??

Edytowane przez zetoxxx

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/#findComment-522876
Udostępnij na innych stronach

Te przewody raczej nie mają nic wspólnego.

 

To że przekaźnik klepie wcale nie znaczy że jest sprawny.

Możesz mieć jakiś słaby styk w wtyczce sterownika i dlatego coś nie łączy. Może też coś w samym module w gnieździe nie styka. U mnie było słychać klepnięcie przekaźnika gdy miałem przerwany przewód przy czujniku

Dobrze jakbyś dostał dla testu drugi na podmianę.

Sprawdź jeszcze napięcia na pinach A9 i B12.

Zewrzyj w kostce pin A11 z D , powinien przekaźnik klepnąć a na pinie C pojawi się napięcie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/#findComment-522886
Udostępnij na innych stronach

Napięcie Na A9 i B12 = 11.8V przy połączeniu a11 i D klepie przekaźnik i pojawia sie 11.8V na C. Czyli domyslam się że przekaźnik sprawny??

Dodam że moduł to 16198391

Edytowane przez zetoxxx
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/#findComment-522894
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności